אירועי פתיחת שנה בלימודי הנדסת תוכנה

חדשות ואירועים

אירועי פתיחת שנה בלימודי הנדסת תוכנה

המחלקה להנדסת תוכנה מהווה את המחלקה הגדולה ביותר בפקולטה להנדסה בשנקר. כחלק ממגמת הצמיחה וההצלחה, התקיימו מגוון אירועים אקדמיים וחברתיים בימים האחרונים.

הפנינג המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר התקיים לשנים ב׳-ד׳.

כל סטודנט קיבל תג שם עם שנת הלימוד שלו וההתמחות (דאטה סיינס, ווב וענן, סייבר, או משחקים). בנוסף, תיק, פנקס ועט, פד עכבר של אמזון, קופונים לכנסים וירטואליים ולקורסים מקוונים בפייטון ועוד.

תודה מיוחדת לנותני החסות של ההפנינג: ליאור ויצמן מ- sap.io סיפר באופן מרתק על אקזיטים, יזמות והאקוסיסטם של ההייטק הישראלי והעולמי.

פאנל בוגרים: אברהם לחמי, יואב סרויה, נטלי מחמלי, מירי נודלמן וחן אהרון, בהנחיית עמית בשארי, דנו בשכר למפתחים לעומת מפתחות, על היתרונות והחסרונות במשרה בסטארטאפ לעומת חברה נסחרת, על נקודת המבט של מגייס מהנדסי תוכנה, על חשיבות תיק העבודות שהסטודנטים מפתחים במסגרת לימודי הנדסת תוכנה בשנקר ועוד. 

פאנל

ראש המחלקה הציגה לכל שנתון את המערכת לסמסטר א׳. הסטודנטים רשמו יעדים מדידים לשנת תשפ״ב בפנקסים שחילקו להם, התקיים דיון על פוקוס, טאלנטים, ועוד.

יהונתן אלפסי סיפר בהרצאתו המקצועית, על חמשת הדברים החשובים כדי להגיע למשרת החלומות בהייטק.

למחרת, במסגרת שלום כיתה א׳, קיבלה המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר את 105 הסטודנטים החדשים. במפגש הדגישה ראש המחלקה את המוטיבציה הפנימית הנדרשת להצלחה בתואר הקשה בהנדסת תוכנה, והוחדר בוסטר המוטיבציה הראשון. 

בהמשך התקיים מפגש של כלל סגל מחלקה, בו חולקו תעודות מצוינות למתאמת המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר. עמית דונסקי קיבל תעודת מרצה מצויין על תרומתו בקורסי ההתמחויות בשנים ג׳-ד׳ בתחומי מחשוב ענן ואבטחה. יובל עוזרי קיבל תעודת מתרגל מצוין על תרומתו בתרגול כל קורסי התכנות במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר

צילום: עידו דור

בודק...