ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה: סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של חברת "דלתא" תספר על חדשנות ככלי אסטרטגי

חדשות ואירועים

ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה: סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של חברת "דלתא" תספר על חדשנות ככלי אסטרטגי

חברת הטקסטיל "דלתא", שהקים בשנת 1975 התעשיין דב לאוטמן, נחשבת לאחת הגדולות והחשובות בעולם בתחום ההלבשה התחתונה. המפעל הקטן והצנוע בן שתי המתפרות, הפך תוך שנים ספורות למעצמה של חדשנות טכנולוגית, המציעה מגוון מוצרים ייחודיים ומתקדמים, בהם: בדים שמצננים את הגוף, אריגים מונעי בקטריות העשויים סיבי כותנה ונחושת וגרביים נטולי תפרים. 

אסתי מעוז – סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בחברת "דלתא", תתארח במחלקה להנדסת תעשייה וניהול ותספר על חדשנות ככלי אסטרטגי. במסגרת סדרת ההרצאות "ניהול, חשיבה מחוץ לקופסה", היא תסקור את פעילות המחקר והפיתוח של החברה, תעמוד על ערכי החדשנות המנחים אותה ותציג חידושים פורצי דרך ושיתופי פעולה עם חוקרים ומעצבים מהארץ ומהעולם. 

מעוז מכהנת למעלה מעשור כסמנכ"לית השיווק של "דלתא", קודם לכן שימשה כמנהלת החברה בניו-יורק במשך כ-12 שנה. 

בודק...