ממשטחי מטבח עד לצמרת העיצוב הבינלאומי: המשנה למנכ"ל חברת "אבן קיסר" יספר על ההצלחה הבינלאומית ועל אסטרטגיית השיווק

חדשות ואירועים

ממשטחי מטבח עד לצמרת העיצוב הבינלאומי: המשנה למנכ"ל חברת "אבן קיסר" יספר על ההצלחה הבינלאומית ועל אסטרטגיית השיווק

חברת "אבן קיסר" מוכרת לצרכן הישראלי בעיקר במשטחי הקוורץ האיכותיים שלה, המככבים בבתים ובמשרדים רבים, אך בשנים האחרונות היא ביססה את מעמדה גם בשדה העיצוב והאמנות הבינלאומי. השנה השתתפה החברה בפעם השלישית בתערוכת העיצוב במילאנו, הנחשבת לאחת החשובות והבולטות בעולם, עם מיצג אינטראקטיבי בשיתוף המעצב הבינלאומי פיליפ מלואה. 

בשנת 2014 הכריז ה"טלגרף" הבריטי על המיצג Island, שהציגה "אבן קיסר" בתערוכה במילאנו, כ"אחד המרהיבים של שנת 2014" ומגזין העיצוב הבינלאומי Wallpaper* בחר בו לרשימת העבודות הבולטות. 

איך הפכה החברה הישראלית למותג מוביל וכיצד פיתחה את פעילותה הבינלאומית? מר אלי פייגלין, המשנה למנכ"ל "אבן קיסר", יתארח בקורס יסודות השיווק במחלקה להנדסת תעשייה וניהול ויספר על פעילות השיווק של החברה בחו"ל ועל שיתופי הפעולה האסטרטגיים עם מעצבי-על מהשורה הראשונה. 

בודק...