איך משפיעה מהפיכת הדיגיטל על עולם השיווק? מומחית ניו-מדיה תרצה על המגמות החמות בעולם הפרסום

חדשות ואירועים

איך משפיעה מהפיכת הדיגיטל על עולם השיווק? מומחית ניו-מדיה תרצה על המגמות החמות בעולם הפרסום

ברבעון הראשון של שנת 2015, רכשו הישראלים למעלה מ-788 אלף סמארטפונים חדשים – נתון המעיד על גידול של כ-20% לעומת אשתקד. על פי סקר שפרסמה לאחרונה חברת "גוגל", כ-57% מהישראלים מחזיקים בסמארטפון, מרביתם (93%) משתמשים בו לגלישה באינטרנט, לחיפוש נתונים (86%), לניווט ולעדכונים שוטפים ברשתות חברתיות (82%). איך משפיעים נתונים אלו על עולם הפרסום והשיווק?

תמר קרן – סמנ"כלית השקעות וניו-מדיה במשרד הפרסום "אדלר-חומסקי" – תתארח במחלקה להנדסת תעשייה וניהול ותספר על השפעת מהפיכת הדיגיטל על עולם השיווק. היא תסקור את השינויים בכללי המשחק של הפרסום בשנים האחרונות ובמבנה שרשרת הערך של התעשייה ותשתף בתובנות לגבי יעילותה של הניו-מדיה ובתחזיות לגבי מגמות עתידיות של התחום. 

במסגרת תפקידה, עוסקת קרן בניתוח המגמות החמות בעולם הפרסום הדיגיטלי – הן מבחינה מחקרית, הן עסקית. היא מומחית באיסוף מידע ונתונים, כמו גם בהערכות לגבי השקעות בחברות הזנק בעלות אוריינטצית דיגיטל, כמו למשל – תחום הביג-דאטה. 

אילוסטרציה בראש העמוד: michael davis-burchat, Flickr – ברישיון שיתופי

בודק...