TheMarker: נעליים מותאמות דרך האינטרנט ומשחק בלשים בסופר - בשנקר ממציאים את עתיד הקניות

חדשות ואירועים

TheMarker: נעליים מותאמות דרך האינטרנט ומשחק בלשים בסופר – בשנקר ממציאים את עתיד הקניות

"המצאת השופינג מחדש" – זו הייתה כותרת האירוע שנערך בשבוע שעבר בשנקר, ובו פותחו ועוצבו סטארט-אפים חדשניים על ידי מרצים, בוגרים וסטודנטים ממגוון המחלקות, ובשילוב סטודנטים לתואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת קורנל-טק שבניו יורק ואנשי טכנולוגיה מסירס ישראל אשר הציעו את הנושא.

מטרת הפרויקט היא ליצור שיח חדש בין תעשייה, עיצוב, מנהל עסקים וטכנולוגיה. תמר מני, מנהלת הלימודים הבינלאומיים בשנקר ומרצה בכירה בתקשורת חזותית, שהייתה בין מארגנות האירוע הסבירה כי בעקבות האירוע נולדו ארבעה סטארט-אפים חדשים – מגובשים, ארוזים ומוכנים להשקה בשוק. "היזמים הצעירים מארה"ב היו נלהבים מהאופן שבו עיצוב יכול למנף את הרעיונות שלהם הלאה, והמעצבים למדו כיצד בונים ומפתחים רעיון תיאורטי לכדי תוכנית עסקית ומצגת משקיעים", היא הסבירה.

בין המשתתפים באירוע הייתה גם אורית דולב, מעצבת תעשייתית בוגרת שנקר, שמגוון מעיצוביה נמכרים כיום בחנויות אפל  סטור ברחבי העולם. לדבריה, כדי להשיג מוצר מצליח, כבר לא די רק ברעיון טוב. "החוזקה האמיתית של חברות היא ביצירת הרמוניה בין טכנולוגיה, עיצוב וביזנס – ויחד ליצור מוצר המציע חוויה משמעותית, איכותית ובסופו של דבר גם רווחית", פירטה דולב.

~

בודק...