שילוב משחקים בפרויקטי גמר במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר

חדשות ואירועים

שילוב משחקים בפרויקטי גמר במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר

~

להלן מספר פרויקטי גמר מהמחלקה להנדסת תוכנה בשנקר העוסקים בנושא:

YARR!- בר ארבל, יובל עוזרי, מירי נודלמן, עידן עזרן | הנחייה: ד"ר יונית רושו וד"ר ורד פנואלי

פלטפורמת מחקר בתחום ה-Gaming המאפשרת לחוקרים, למעצבים ולמפתחים לערוך מחקרים וליצור סביבות ניסוי משחקיות מונגשות לילדים עם לקויות ראייה ומוטוריות.

RUTH – שגיא גרנות, תומר לוטן, נטע רייכר, נועה איילון | הנחייה: דר' יונית רושו, דר' עמית רש

כחלק משיתוף פעולה עם יחידת מודיעין של צה"ל, מערכת התמצאות גיאוגרפית וסימולציה המספקת תמונת מצב של המתרחש בשטח בזמן אמת, ובכך משפרת את המודעות הסביבתית ומסייעת בקבלת החלטות בזמן לוחמה.

BalanceBoard – יורי רשקובסקי, בן אמסלם, אוהד אייזיק | הנחייה: ד"ר יגאל הופנר

ניתור היציבה בקרב אנשים אשר סובלים מבעיות יציבות ומסייע להם לשפר את יציבותם באמצעות משחקים אינטראקטיביים על לוח אלקטרוני נד. בשיתוף המכללה האקדמית בוינגייט.

AID Master – אור איתן, פאדי עתאמנה, אנני לי סיגל הנחייה: ד"ר מיכל חלמיש

מערכת עזר למנהל משחק מבוכים ודרקונים, כדי לספק חוויה וסיפור מהנים. המערכת מספקת הכוונה לגבי המשך הסיפור בעזרת רכיבים אלגוריתמיים ובינה מלאכותית.

PhobeVR – עדי גונן ואיטל דסקל הנחייה: ד"ר אמנון דקל

מערכת המשתמשת במציאות מדומה ומדדי דופק לטיפול בפוביות מחושך ומג'וקים. מלווה במערכת ווב המשמשת לצרכי מעקב ומחקר.

~

 

עם התקדמות הטכנולוגיה וההכרה בחשיבותם ובתרומתם של משחקים דיגיטליים, חשיבה משחקית, סימולציות והדמיות, במגוון רחב של תחומי חיים, אנו עדים לעלייה בשילוב משחקים בפרויקטי הגמר במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר.

 

במקביל, בשנת הלימודים תשפ"ג יפתח במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר מסלול לימודים חדש, בשיתוף התואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים בשנקר.

 

תכני הלימוד במסלול כוללים: חשיבה משחקית, היכרות עם מנועי משחק מובילים, אפיון ותכנון משחק, ניהול מוצר משחקי ועוד.

 

>> אנו מזמינים אתכם לבוא ולהוביל פיתוחים חדשים ומתקדמים שתעשיית המשחקים בארץ ובעולם צמאה להם – למידע נוסף על המסלול החדש לחצו כאן!

 

המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר מזהה צורך אמיתי בתעשייה והזדמנות. הסטודנטים במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר מאתגרים את עצמם משנה לשנה, ומוסיפים משחקים, סימולציות והדמיות לפרויקטי גמר בתחומי הבריאות, הספורט, הנפש, ההוראה, ואף הביטחון הלאומי.

תוך שימת דגש על חדשנות בפרויקטי תוכנה, משלבים הסטודנטים שיטות וידע בהנדסת תוכנה לתכנון ולפיתוח סימולציות ומשחקים, ככלי להשגת מטרות עבור משתמשים.

בפרויקטי הגמר של הסטודנטים במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר ניתן לראות את הצורך בשילוב משחקים לסימולציות צבאיות או חברתיות, בשילוב משחקים לצרכי כושר, תוכניות שיקום, לצרכי היכרויות, אימון מכונות ומכשירים, התמודדות פסיכולוגית עם פוביות וכמובן ללמידה.

 

להלן מספר פרויקטי גמר מהמחלקה להנדסת תוכנה בשנקר העוסקים בנושא:

YARR!- בר ארבל, יובל עוזרי, מירי נודלמן, עידן עזרן | בהנחיית ד"ר יונית רושו וד"ר ורד פנואלי. פלטפורמת מחקר בתחום ה-Gaming המאפשרת לחוקרים, למעצבים ולמפתחים לערוך מחקרים וליצור סביבות ניסוי משחקיות מונגשות לילדים עם לקויות ראייה ומוטוריות.

RUTH- שגיא גרנות, תומר לוטן, נטע רייכר, נועה איילון | מנחים: דר' יונית רושו, דר' עמית רש כחלק משיתוף פעולה עם יחידת מודיעין של צה"ל, מערכת התמצאות גיאוגרפית וסימולציה המספקת תמונת מצב של המתרחש בשטח בזמן אמת, ובכך משפרת את המודעות הסביבתית ומסייעת בקבלת החלטות בזמן לוחמה.

BalanceBoard- יורי רשקובסקי, בן אמסלם, אוהד אייזיק | בהנחיית ד"ר יגאל הופנר. ניתור היציבה בקרב אנשים אשר סובלים מבעיות יציבות ומסייע להם לשפר את יציבותם באמצעות משחקים אינטראקטיביים על לוח אלקטרוני נד. בשיתוף המכללה האקדמית בוינגייט

AID Master- אור איתן, פאדי עתאמנה, אנני לי סיגל בהנחיית ד"ר מיכל חלמיש. מערכת עזר למנהל משחק מבוכים ודרקונים, כדי לספק חוויה וסיפור מהנים. המערכת מספקת הכוונה לגבי המשך הסיפור בעזרת רכיבים אלגוריתמיים ובינה מלאכותית.

PhobeVR- עדי גונן ואיטל דסקל בהנחיית ד"ר אמנון דקל. מערכת המשתמשת במציאות מדומה ומדדי דופק לטיפול בפוביות מחושך ומג'וקים, מלווה במערכת ווב המשמשת לצרכי מעקב ומחקר.

 

 

בודק...