כבוד: פרויקט הגמר Muni-LIEMS (המחלקה להנדסת תוכנה) זכה במימון תכנית התמיכה לסטארט-אפים של אמזון

חדשות ואירועים

כבוד: פרויקט הגמר Muni-LIEMS (המחלקה להנדסת תוכנה) זכה במימון תכנית התמיכה לסטארט-אפים של אמזון

פרויקט הגמר של הסטודנטים עידן קריו ומוחמד עותמאני (המחלקה להנדסת תוכנה), שעומד להיות מוצג באירועי סוף השנה של שנקר ביולי 2022, זכה למימון של תכנית התמיכה לסטארט-אפים של AWS (Amazon Web Services).

הפרויקט Muni-LIEMS, בהנחיית פרופ׳ אביבית לוי ובשיתוף ד״ר טל גולדרט ומשרד האנרגיה, מציג מערכת למיפוי עמודי תאורת רחוב באמצעות בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת.

המערכת עובדת ע"י חישוב מדד השוואתי חדשני של עצימות אנרגטית – המאפשר השוואת ממוצע צריכת חשמל לעמוד תאורה כדי להעריך יעילות אנרגטית של מועצות מקומיות. המערכת תוכל לשמש הן מועצות מקומיות והן את משרד האנרגיה כמנוף להתייעלות בשימוש בצריכת חשמל לתאורת רחובות, שהיא מקור צריכת חשמל דומיננטי בהן. המערכת פותחה בשיתוף פעולה עם משרד האנרגיה, עיריית אשדוד ועיריית תל אביב.

הפרויקט התקבל לתוכנית AWS 28 floor program בדצמבר 2021, במסגרתה עידן ומוחמד קיבלו תמיכה בסך 1,350 דולר לצרכי פיתוח ויישום הפרויקט.

אמזון בוחרת בקפידה פרמטרים פנימיים שלהם כחברה פרטית ובחירתם בפרויקט גמר של המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר הינו כבוד גדול לסטודנטים ולמחלקה.

המערכת

דוגמה למערכת Muni-LIEMS

במסגרת השאיפה למצוינות והדרישות הגבוהות במחלקה להנדסת תוכנה בשנקר, השביחו הסטודנטים את הפרויקט, תוך הסתגלות לפתרונות ענן, תוכנה וטכנולוגיה מהחדישות והמתקדמות בעולם. בחצי השנה האחרונה הובילו את אפיון, פיתוח וניתוח המערכת עבור ממשק המשתמש והשימוש בענן למשתמש.

״אנו נרגשים לחלוק שהמערכת שלנו נבחרה למעבר לשלב הבא עם AWS שתומכת בתוכנית שלנו. משוב מתמיד של חברות החלל והתרבות המיוחדת של אמזון יקלו על ההתקדמות שלנו להתגבר על האתגרים של פיתוח בענן. ברצוננו להודות ל-AWS על ההזדמנות לקחת חלק בתוכנית זו.״ – עידן קריו ומוחמד עותמאני.

~~

צילום בראש העמוד: אילוסטרציה UNSPLASH

בודק...