הגיגי אופנה (בלוג): להתחמם עם הצעיפים של עדי בקשי

חדשות ואירועים

הגיגי אופנה (בלוג): להתחמם עם הצעיפים של עדי בקשי

יום אחד בעתיד, יתכן שתגיעו לחנות כולבו בעיר זרה או לנמל תעופה בחו”ל ותראו את דוכן הצעיפים המדוגם של עדי בקשי, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. איך אני יודעת? כי הבחורה רצינית ויסודית ויש לה שאיפות גדולות. אחרי מפגש איתה, אין לי ספק שיש לה גם את היכולת והכישרון, להוציא את התכניות אל הפועל.

רק בת 28, אבל המותג הנושא את שמה שעוסק כולו בצעיפים, קיים כבר מ-2008. כשהשתחררה מהצבא הציעה לה חברה להצטרף אליה ליריד מכירות בכפר סבא. לשאריות בדים שהתגלגלו אצלה בבית, הוסיפה כפתור קטן (שהפך עם הזמן לסימן ההיכר המזוהה עם המותג שלה) והפכה אותם לצעיפים. הקהל התלהב מהמחיר הסביר ומהדיטייל הייחודי ובקשי חזרה עם מלאי צעיפים חדש אחרי שבוע. כך במשך שנה, שיכללה את הצעיפים ע”פ הרעיונות החדשים שעלו במוחה הקודח ובהשראת המגע הבלתי אמצעי עם הלקוחות, שאפשר לה לדבריה להבין איזה דגמים אוהבים יותר או פחות.

בסיום לימודיה בשנקר החליטה עדי להתמקד בצעיפים – החלטה המעידה גם על צניעות וגם על מיקוד. “בעתיד אולי אוסיף פריטים נוספים” היא אומרת “אבל כרגע אני בונה את המותג שלי וחשוב לי שהמוצר יהיה איכותי ומשוכלל, ואני מתמקדת בזה מתוך מטרה לצאת בעתיד לעולם הגדול”. אגב כבר הציעו לה לדבריה פרויקטים בחו”ל, לא לכולם היא נענית בינתיים, מתוך כוונה להיבנות לאט ובשום שכל.

לקריאת הסיקור המלא בבלוג העיצוב "הגיגי אופנה" לחצו כאן!

בראש העמוד: צעיפים של עדי בקשי (יח"צ)

בודק...