ערב תודה לצביקה ימיני

אירועים

ערב תודה לצביקה ימיני

צביקה ימיני, מהזימים החשובים והמוערכים בארץ ובעולם, פילנטרופ ו-יו"ר הועד המנהל של שנקר בשנים עשר השנים האחרונות, מסיים בימים אלו את תפקידו. בערב הוקרה שנערך בקמפוס שנקר, כיבדו והגיעו כ-200 אורחים מבכירי התעשייה והמשק הישראלי, ביניהם: רון חולדאי – ראש עיריית תל אביב, פרופ' יעקב פרנקלין, רני רהב, גד ואתי פרופר, שוקי שוורץ, מאיר דלומי, ציפי ויגאל לנדאו, אלונה ברקת, גבי ואתי רוטר, עופרה ורפי אלול, איילת נחמיאס ורבין, הניה ומשה נור, יולי תמיר ועוד.

אורית אפרתי – יושבת ראש חבר הנאמנים, פרופ' שיזף רפאלי – נשיא שנקר, ופרופ' שמואל קניג – סגן הנשיא, בירכו והודו לצביקה ימיני על הנתינה והעשייה המשמעותית רבת השנים בשנקר. כמו כן, הם איחלו להצלחתו של יואב הורוביץ – יו"ר ועד המנהל החדש של שנקר.

יואב הורוביץ, אורית אפרתי וצביקה ימיני

בחלק האומנותי של הערב, הופיעה להקה של מוזיקאים צעירים ומוכשרים שהוקמה במועצה אזורית אשכול תחת השם "ביכורים" שנלמדת בימים אלו בקיבוץ עין גדי. את התוכנית יזם פרופ' יונתן דקל חן תושב קיבוץ ניר עוז, ובין חברי הלהקה נמנים גם תושבי עוטף עזה והדרום.

צביקה ימיני ומשפחתו

במהלך האירוע, שבו נחגג גם יום הולדתו של צביקה ימיני – שנערך בסמוך לסיום הקדנציה – הוענק לו ספר המסכם את תקופתו בשנקר ומציג את תרומתו הרבה והמשמעותית למוסד.

את הערב סיימה בשורה של שירים עבריים הזמרת דורית ראובני.

יוני אבן טוב, אורית אפרתי, צביקה ימיני ופרופ' שיזף רפאלי
חגיגות יום הולדתו של צביקה ימיני במהלך הערב

צביקה ימיני, מכולנו בשנקר – אנו מודים לך על שנים של עשייה ונתינה משמעותית למוסד.

צילום: רפי דלויה

בודק...