מכתב מהנהלת שנקר לפתיחת שנה"ל

הודעות הנהלה

קהילת שנקר היקרה, 

שנת הלימודים בשנקר תיפתח ביום א' 24.12.23. אנחנו מתרגשים לקראת פגישתנו המחודשת.

אנחנו מחזיקים במחשבותינו כל העת את הנפגעים.ות, המפונים.ות, המגויסים.ות ובני.ות המשפחות ולוקחים על עצמנו את חלקנו בשיקום וחזרה לשגרה. ליבנו עם משפחות הסטודנטים שלנו, יעקב עוזרי ז"ל ועומרי דוד ז"ל אשר נפלו בקרבות. ברצוני לאחל החלמה מהירה לפצועים ולחבק את משפחות החטופים והנרצחים. כולנו נושאים תפילה להחזרת החטופים בשלום לביתם. 

פתיחת הלימודים עכשיו, למרות כל האתגרים,  נחוצה כדי שנוכל לקיים שנת לימודים מלאה ככל האפשר לאורך 3 סמסטרים. כל שנקר, סגל ההוראה, העובדים וגם הסטודנטים, מתחייבים להטות שכם לסייע לכולם, ללא יוצא הכלל, להשלים את הפערים ולחזור לפעילות ככל שהמצב יתיר.

נפרט להלן את מערך הליווי וההתאמות שסוכמו עד כה. אנחנו צופים שיחולו עוד שינויים, ומקווים להצליח ליצור עוד מנגנוני סיוע. עם זאת,  נרצה להקטין ככל האפשר את אי הוודאות ולתת מענה לפניות.

לוח זמנים לשנת הלימודים, אופי ההוראה והלמידה, סיוע למילואימניקים.

הסמסטרים קוצרו מאד, וכך גם תקופת הבחינות. פתיחת שנת הלימודים עכשיו מיועדת לאפשר למשרתי המילואים את הזמן הנדרש להשלמת החומר, לפתוח קורסים חוזרים עבורם במהלך השנה ולקיום מועדי בחינות מיוחדים לאורך השנה.

בפגישות עם דיקני הפקולטות ונציגי אגודת הסטודנטיות והסטודנטים בדקנו כל אפשרות למתן מענה, הורחבו ההתאמות האקדמיות למשרתי המילואים, לסטודנטים הורים (לילדים מתחת לגיל 13) שבנות/בני זוגם משרתים במילואים ולמשרתים בכוחות הביטחון.

לוח השנה האקדמי המעודכן מופיע באתר שנקר, עיקריו הם שני סמסטרים בני 11 שבועות וסמסטר קיץ בן 6 שבועות. הלימודים יתקיימו באופן פרונטלי בקמפוס שנקר. נפרסו ורועננו שילוט והנחיות בטיחות לגבי המרחבים המוגנים.

אנו גאים בסטודנטים והסטודנטיות שלנו המשרתים במילואים, בכוחות הביטחון ובאלו המתנדבים במסגרות שונות. כולנו מייחלים לשובם במהרה ובשלום של כל חיילינו. סטודנטיות וסטודנטים ששירתו במילואים בזמן מלחמת "חרבות ברזל" זכאים.ות למגוון רחב של הטבות וביניהן:

מענק כספי לסיוע בשכר הלימוד | זכאות לנקודות זכות | שיעורי השלמה ותגבור | ייעוץ פסיכולוגי | שיעורים מצולמים ומוקלטים | צמצום בתרגילי הבית והבחינות לפרטים ולהטבות נוספות לחצו כאן.

בשל עבודות בניה ומהלכים לוגיסטיים, הלימודים בביה"ס לאמנות יחלו ב-31.12.

שנקר מתחייבת להעניק  את מלוא התמיכה על מנת שכולם יגיעו שכם אל שכם לקו הסיום של שנת הלימודים הזאת. ככל שיתאפשר וההתפתחויות יחייבו, יינתנו מענים ייחודים והתאמות נוספות לפי הצורך וגם באופן פרטני ומעבר למתווה שפורסם.

כולנו כאן עבורכם.ן ולמענכם.ן.

באיחולי שנת לימודים פוריה, שלכם,

פרופ' שיזף רפאלי, נשיא שנקר

יוני אבן טוב, מנכ"ל שנקר

בודק...