שיא החדשנות: אופנה וירטואלית בסביבה משחקית

חדשות ואירועים

שיא החדשנות: אופנה וירטואלית בסביבה משחקית

'"

מגפת הקורונה הרעידה את תעשיית האופנה בכל העולם, מרכזי הקניות התרוקנו ומותגי ענק נקלעו לקשיים כלכליים ואף סגרו את דלתותיהם לתמיד. במקביל החלה האצה של דיגיטציה בכל התעשיות ובתעשיית האופנה בפרט. רשתות האופנה והצרכנים החלו להתרגל למצב החדש, והרכישות באונליין הפכו לאופציה המובילה  כשכל חידושי הטכנולוגיה רק מעצימים את היכולות האינסופיות שנפתחו.

rnrn

כעת עולם האופנה רץ קדימה, לא מחכה למשבר הבא, תהליך הדיגיטציה קורה בכל התחומים (עיצוב, שיווק, שרשרת אספקה ועוד) והמכירות המקוונות מתעצמות גם עם הפתיחה המחודשת של החנויות הפיזיות. בימים אלו שיתוף פעולה ייחודי בין דלתא לסטודנטים של שנקר מייצר פתרונות מעניינים המשלבים בין עולם האופנה לעולם הטכנולוגיה ומשחקי המחשב. Digital Fashion הוא המפתח לשינוי הנוכחי בתעשיית האופנה, האווטרים תופסים את מקומם של הדוגמנים, משחקי מחשב מהמתקדמים בעולם מציגים קולקציות של מותגי אופנה מובילים, בגדים מעוצבים ומוצגים בתוכנות מחשב וירטואליות וזה נראה מדהים ובעיקר הופך את חווית הרכישה באונליין למהנה ונוחה מאי פעם.

rnrn

מהפיכה אדירה זו מאיצה את אפשרויות הטמעת תחום האופנה, העיצוב והשיווק בעולם הדיגיטלי. שינוי זה מושפע בד ובד גם מהתפיסה הגוברת בעולם, ובפרט בדור המילניאלס , בחשיבות צמצום הנזק לסביבה ובתהליכי קיימות באופן וצריכה של בגדים ואביזרים.

rnrn

חברת דלתא הובילה תהליכי חדשנות בעשורים האחרונים שהביאו למעמדה המוביל בעולם. לדלתא כמו לחברות אופנה רבות יש צורך קונקרטי ורלבנטי בהאצת והטמעת תהליכים חדשניים בכל תחומי פעילותה.

rnrn

rnrn

במסגרת שיתוף הפעולה בין הגופים, מכללת שנקר הגישה תוכנית אקדמית תחת מערך ההתמחויות של שנקר בהנחיית:

rnrn

גילי בהט אשכול – מסגל המחלקה לאופנה בשנקר, ד"ר ורד פנואלי – ראש התואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטלים בשנקר, אריה קרויטורו – נציג ישראל של חברת המשחקים Epic שלימד את מנוע המשחקים ומציאות מדומה Unreal.

rnrn

הסטודנטים בקורס מכלל הפקולטות במכללה (עיצוב, אמנות והנדסה) עבדו בצוותים מעורבים ועיצבו ופיתחו ארבע פלטפורמות הנשענות על מגוון טכנולוגיות חדשות ושמדגימות פתרונות מעשיים ורלבנטיים לאתגרים עמם דלתא מתמודדת.

rnrn

"FIXPLANET" – פלטפורמה חדשנית ותוססת לקהילת הלקוחות הצעירה של המותג Fix שמחברת את עולם האופנה עם עולם הגיימינג. הצוות עיצב ותכנת אפליקצית משחקי הייפר קז'ואל לסלולרי, בסטייל וינטג'י של שנות ה-90, כאשר הנקודות שמרוויחים במהלך המשחק מתורגמות להנחות ברכישה בחנויות.

rn", #, #, "

רואי זרחיה, חבר סגל בכיר וראש מערך ההתמחויות בשנקר: "שנקר כמוסד רב תחומי מוביל הצליחה להעמיד קורס אקדמי פרקטי שבמסגרתו סטודנטים מ-6 מחלקות שונות התאגדו לפתרון סוגיות אקטואליות בתעשיית האופנה דרך אחד התחומים החמים ביותר במשק – מישחוק. שיתופי הפעולה של שנקר עם התעשייה רק הולכים ומתרחבים משנה לשנה והשת"פ עם DELTA רק מוכיח את הערך האדיר שהסטודנטים יכולים לתרום לתעשייה ומהצד השני לקבל ניסיון מעשי עוד במהלך לימודי התואר שלהם"

rnrn

סמנכ"ל שיווק דלתא אייל עמית: "אנחנו מבינים שתצוגת אופנה וירטואלית עונה על צרכים שלא היינו מודעים לקיומם, הקורונה הייתה הפרעה שהביאה לתובנות חשובות ואנחנו יודעים שיהיו עוד מכשולים בעתיד. באמצעות שיתוף הפעולה עם שנקר למדנו שאנחנו צריכים להיות מוכנים לעשות את הדברים באופן שונה ויצירתי יותר, הסטודנטים לקחו את זה למקומות נכונים ורלוונטים"

rnrn

rnrn

ד"ר ורד פנואלי ראש התואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטלים בשנקר: "זה אושר גדול לאחד בין שתי אהבות וללמד סטודנטים עם תשוקה לעיצוב אופנה וסטודנטים עם ידע ואהבה למשחקים באותו קורס. עולמות המשחקים הדיגיטליים ועולם האופנה מתמזגים. אנו רואים שיתופי פעולה מפתיעים בין חברות אופנה ותעשיית המשחקים. בלנסיאגה השיקו משחק דיגיטלי! עד לפני כמה שנים זה היה בלתי נתפס. 

rnrn

אני רואה בקרוב מאד אפשרות לשלב קורס בעיצוב אופנה לדמויות משחקים  דיגיטלים בתואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטלים בשנקר. כלכלה וירטואלית היא חלק חשוב מעיצוב משחק. ושחקנים היום מצפים לפריטים דיגיטליים ברמה הגבוהה ביותר."

rnrn

rnrn

גילי בהט אשכול – מסגל המחלקה לאופנה בשנקר: "הצלחנו לממש חיבור רב תחומי אמיתי- אקדמיה עם תעשיה, אופנה מסחרית עם טכנולוגיות חדשניות, מנחים וסטודנטים ממחלקות ומתחומים שונים ועולמות וירטואליים אינסופיים בתוך מסכים בעולם תחת סגר…

rnrn

המחלקה לאופנה ממנה הגעתי נמצאת כבר מספר שנים בעשיריה הפותחת בעולם, בכל מחלקה אצלנו בשנקר יש הישגים מדהימים ובוגרים שמצליחים בקנה מידה בינ"ל ומצוינות שלא נתקלים בה בהרבה מוסדות אקדמיים. אני מרגישה שנקודת הזמן הזו היא הזדמנות נהדרת לחיבורים של כל המצוינויות הללו יחד וכולנו במכללה פועלים יותר ויותר לקדם פעילויות וחיבורים מובילים גם בתוך האקדמיה וגם בשיתוף אירגונים מהתעשייה כמו הפרויקט עם דלתא".

rn"'

בודק...