צהריים בשנקר: פרופ ירום ורדימון - חתן פרס ישראל לעיצוב ודיקן הפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי - יספר על מפעל חייו העיצובי

חדשות ואירועים

צהריים בשנקר: פרופ ירום ורדימון – חתן פרס ישראל לעיצוב ודיקן הפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי – יספר על מפעל חייו העיצובי

'"

במשך שישה עשורים (!) פועל ויוצר המעצב, המרצה והמחנך פרופ' ירום ורדימון – חתן פרס ישראל לעיצוב ודיקן הפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי – בזירה המקומית והבינלאומית וידו עדיין נטויה. שפת העיצוב הייחודית שלו הקנתה לו הכרה בינלאומית, וכמרצה במוסדות המובילים בארץ ובעולם השפיע על דורות של מעצבים, מרצים וסטודנטים. 

rnrn

במסגרת סדרת ההרצאות "צהריים בשנקר", יספר פרופ' ורדימון על מפעל חייו העיצובי יוצא הדופן, הזוכה להוקרה בימים אלו בתערוכת המחווה "נאמן למקור", בה משתתפים מיטב המעצבים, האמנים והיוצרים הישראלים.

rn", #, #, "

פרופ' ורדימון למד עיצוב ואמנות בקולג' לאמנויות של צ'לסי, באוניברסיטת ווסטמינסטר וב-LCP ובגיל 26 בלבד כבר הוזמן ללמד באקדמיה לאמנויות "בצלאל". מאז העמיד דורות רבים של מעצבים, פיתח שיטות הוראה חדשניות, הוביל את מהלך ההכרה האקדמית בתחום העיצוב הגרפי בישראל ולימים ייסד את לימודי המוסמכים בעיצוב בשנקר. 

rnrn

עבודותיו של פרופ' ורדימון הוצגו בגלריות ובמוזיאונים החשובים בעולם והן מצויות באוספים של מוזיאונים מהשורה הראשונה, בהם: המוזיאון לאמנות מודרנית בניו-יורק, מוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון, המוזיאון המלכותי של הולנד, מרכז פומפידו בפריז ומוזיאון ישראל בירושלים. במהלך השנים זכה בעשרות פרסים ותארי כבוד, בהם: "כדור הבדולח" – אות המצויינות בעיצוב של ה-ICOGRADA, אות המצוינות בעיצוב של ועידת דרום-אמריקה "דיסניו", עמית ועידת אספן לאדריכלות ועיצוב IDC (ארה"ב) וחבר ה-Alliance Graphique Internationale היוקרתי.

rnrn

rnrn

בראש העמוד: קטע מכרזה שעיצב פרופ' ורדימון במלאת 50 שנה להפצצה על הירושימה (יח"צ)

rn", #, #'

בודק...