פיתוח ועיצוב משחקי Roblox בתואר השני בשנקר

חדשות ואירועים

פיתוח ועיצוב משחקי Roblox בתואר השני בשנקר

במסגרת הקורס החדשני והייחודי – ״מקונספט למשחק במגבלות ה־UGC", אותו בנתה ומנחה יפעת אנזלביץ, מעצבת גרפית, מרצה ויזמת עיצוב דיגיטלי, מתמקדים הסטודנטים בפיתוח משחקים ביקום ה־Roblox הפופלרי. רובלוקס היא למעשה פלטפורמת ה־Metaverse הכי משמעותית שיש היום, עם כמות שחקנים יומית של 67.3 מיליון יוזרים, אינסוף משחקים שונים וחוויות שמתרחשות בתוכו וסוחפות ילדים מגיל שש ועד נערים ונערות בני שש עשרה ומעלה ברחבי העולם. לצד יפעת, דייב זילברשטיין עבד עם הסטודנטים על הצד הטכנולוגי לכל אורך הדרך, וגיא זיידנבנד (VP Product, Toya) הצטרף מדי פעם לקורס ושיתף מהידע הנרחב שלו בתחום.

הרעיון המרכזי בפלטפורמה, סוחף כמו המשחקים עצמם ובנוי על שני עקרונות: הראשון הוא שכל אחד יכול ליצור משחק, כולל השחקנים המכורים, מעצבים חובבים, מעצבים מנוסים, ואפילו מותגי על שמבינים את יכולות החשיפה והפרסום הבינלאומי של הפלטפורמה. העקרון השני הוא חשיפה מיידית למיליוני שחקנים שנהנים, מגיבים ומבלים בתוך העולמות שאתה יוצר. אבל הייחוד של הפלטפורמה הוא מרחב המשחק שיש לו כללים משלו בכל פרמטר אפשרי שתוכלו לחשוב עליו, כגון משחקיות, עיצוב, כלכלה, קהילה וכו׳.

>> לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן!

~

בודק...