ענבר אבנרי, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, קטפה את פרס התכשיט העכשווי הטוב ביותר לשנת 2023

פרסים

ענבר אבנרי, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, קטפה את פרס התכשיט העכשווי הטוב ביותר לשנת 2023

ענבר אבנרי, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, אשר קטפה בעברה את פרס חביבת הקהל בתחרות בינלאומית עת גברה על מתמודדים מכל העולם, זכתה לאחרונה בפרס "התכשיט העכשווי הטוב ביותר לשנת 2023" בתחרות יוקרתית במסגרת שבוע התכשיט במילאנו. בכך ממשיכה שנקר לבסס את מעמדה הבינלאומי כאחד מהמוסדות הטובים בעולם, כשהסטודנטים והבוגרים במחלקות העיצוב השונות קוטפים פרסים נחשקים בתחרויות בינלאומיות יוקרתיות רבות.

רגע הזכייה במילאנו

אבנרי זכתה בתחרות עם התכשיטים אותם עיצבה במסגרת פרויקט הגמר שלה בשנקר בשנת 2020 שמוצגים כעת בגלריה במילאנו. תהליך היצירה של תכשיטי פרויקט הגמר הייחודי של אבנרי, החל מספרו של חורחה לואיס בורחס "ספר הישויות הדמיוניות" והמשיך במחקר שערכה על דמויות של חיות בסיפורי עם ואגדות לאורך ההיסטוריה. בהשראת אותם סיפורים, ציירה אבנרי חיות דמיוניות, אשר התפתחו והתרוממו לכדי יצורים חדשים תלת ממדיים העשויים מתכת.

התכשיט הזוכה

שבוע התכשיט במילאנו הוא אירוע נרחב המתקיים במרכז מילאנו במקומות שונים: מבנים היסטוריים, בתי מלאכה, סדנאות צורפות, אקדמיות, גלריות לאמנות, בוטיקים לאופנה ואולם תצוגה לעיצוב, כך שניתן לצפות, להציג, לקנות וללמוד כל מה שקשור בצורפות ועיצוב תכשיטים מתחומים שונים: אמנות, אופנה, יוקרה ומסחר.

בודק...