סטודנטים בשנקר יצרו קולקציות NFT למכירה

חדשות ואירועים

סטודנטים בשנקר יצרו קולקציות NFT למכירה

השבוע הגיע לסיומו קורס ה-NFT הראשון מסוגו במוסד לימודים אקדמי בישראל, יוזמה של חברת הפינטק הישראלית איטורו ואגודת הסטודנטים והסטודנטיות בשנקר. בסיומו של הקורס הושקו 10 קולקציות NFT חדשות.  

במסגרת הקורס (NFT Creators Lab) חשפה איטורו את תלמידי שנקר לעולם ה-NFTs ואפשרה להם להתנסות באופן מעשי ביצירת NFT. בקורס השתתפו 45 סטודנטים מהמחלקות השונות של מכון שנקר: אופנה, אומנויות, עיצוב תעשייתי והנדסה, תקשורת חזותית, עיצוב פנים ועוד.

"לאורך כל הדרך, שהייתה אינטנסיבית, ידענו שיש כאן פוטנציאל אדיר" אומרת מיכל סלומון, יו"ר האגודה שיזמה וניהלה את התכנית. 

שיתוף הפעולה החדשני נולד בהרצאה שהעביר גיא הירש, המנהל הגלובלי של תחום NFT באיטורו, לתלמידי שנקר. לאור ההתעניינות בתחום והפוטנציאל הגלום בו, בנתה איטורו יחד עם אגודת הסטודנטים קורס מעשי בו הועברו תכנים בהיבטים השונים של תכנון, יצירה וקידום אוספי NFT. בין הנושאים בהם העמיק הקורס – מערכות בלוקצ'יין מבוזר וחוזים חכמים, מנגנוני תמלוגים, ההשפעה החברתית של NFT, הדינמיקה של בנייה ותחזוקת קהילות בעולמות המטאוורס, נדל"ן דיגיטלי ועוד.  

תוצרי הקורס הושקו בערב מיוחד אליו הוזמנו משקיעים ומשתפי פעולה פוטנציאליים, ובעלי גלריות שונות. בין הקולקציות שהושקו: NORN, רומן גרפי בהמשכים שמתאר רובוט התוהה על מקומו ביקום, L3V3LZ, מגדל בבל וירטואלי אינסופי כשכל NFT בקולקציה מהווה קומה נוספת במגדל, ו-Take a seat, ליין רהיטים למטאוורס. איטורו הודיעה כי בכוונתה לרכוש יצירות מן הקולקציות השונות ולהציג פריטים נבחרים מתוכן בגלריה של eToro.art.

ערב שנקר NFT

ערב שנקר NFT

ערב שנקר NFT (צילום: Pavel dubovyk)

באפריל השנה הודיעה איטורו על התרחבותה לתחום ה-NFT והשקת פלטפורמה eToro.art לתמיכה באוספי NFT וביוצרים. גיא הירש, המנהל הגלובלי של תחום NFT באיטורו, אמר: "שיתוף הפעולה שלנו עם שנקר מחבר בין עולמות התוכן הטבעיים של איטורו – קהילה, חינוך, השקעות וטכנולוגיה. איטורו משקיעה משאבים לקידום יוצרים ישראלים ובינלאומיים ומתכוונת להרחיב את מעגל השותפים מעבר לעולמות הפינטק, היות ו-NFT יוצר עבורנו נקודות חיבור עם מותגים ופרוייקטים ממגוון רחב של תחומים".

להרחבה וקישורים לקולקציות השונות לחצו כאן!

בראש העמוד: פרויקט משותף של Norn – עומר פרדו, נועה רוזנקוף, נעמה נמר, רון בראל | L3V3LZ – בראל יוספי, נופר פרקטובניק, דניאל הסן, יוני שגיא

בודק...