"נערות מעצבות", פרויקט משותף של שנקר ואולפנת דולב, מוצג בתערוכה במודיעין

חדשות ואירועים

"נערות מעצבות", פרויקט משותף של שנקר ואולפנת דולב, מוצג בתערוכה במודיעין

במסגרת פעילות של היחידה למעורבות חברתית, פועל פרויקט "נערות מעצבות" אשר השנה נעשה בשיתוף אולפנת דולב וקבוצה של 25 נערות בסיכון גבוה. התלמידות מקבלות תוכן שנבנה על ידי שנקר והצוות המלווה של האולפנה על מנת לקדם את הנערות לחשיבה עצמאית והעצמה נשית. תוצרי פעילות זו עכשיו מוצגים בתערוכה בקניון עזריאלי במודיעין. 

"כל מי שנכנס לקניון עזריאלי בקומה השניה (מול בית הקולנוע) שבמודיעין, נתקל בוודאי בתערוכת אמנות מרשימה" אומרת כנרת סלע, אוצרת התערוכה אשר גם מלווה אותן בפרויקט.

"מדובר בתערוכה שהיא פרי יצירתן של 22 נערות (ט'-יב') מבתי דולב לנוער, שבחרו לממש את החלום שלהן בדרך עמלנית על אף האתגרים הקשים שהיו להן. נושאי העבודות של התלמידות הושפעו מאירועים שונים תוך כדי מתן ביטוי לעולמן הפנימי. ראוי לציין, כי מדובר בתוכנית ייחודית בין סטודנטיות מצטיינות ממחלקות הפקולטה לעיצוב שבשנקר: עדן סעדון מהמחלקה לעיצוב טקסטיל ולימור פשר מהתכנית ללימודי תואר שני בפקולטה לעיצוב, לבין הנערות, אשר עולם זה אינו נגיש להן במערכת החינוך הפורמאלית. אנו שולחות ברכות תודה להנהלת שנקר, ליחידה למעורבות חברתית בהנהלתה של קרן ביתן ולקים מוניוז סלזר -מנהלת הפרוייקט, אשר גרמו לנערות להציג תוצרים יפים ומושכי עין "

בודק...