מעברוני אנימציה של סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית ומפגש אמן של איתמר דאובה בפסטיבל "אנימיקס"

חדשות ואירועים

מעברוני אנימציה של סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית ומפגש אמן של איתמר דאובה בפסטיבל "אנימיקס"

חברים מצויירים: הפסטיבל הבינלאומי ה-16 לאנימציה, קומיקס וקריקטורה "אנימיקס" יוצא לדרך עם סדרת מעברונים מונפשים שיצרו עבורו סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית. במסגרת האירועים יתקיים מפגש אמן עם המאייר והאנימטור איתמר דאובה – ראש התכנית ללימודי איור ואנימציה במחלקה – שיספר על יצירותיו הפוליטיות במוסף השבת של "ידיעות אחרונות". 

פסטיבל "אנימיקס" מתקיים בסינמיטק תל-אביב מאז קיץ 2000, ומושך אליו מדי שנה אלפי מבקרים מכל הגילאים. במשך 4 ימים גדושים וססגוניים מוקרנים עשרות סרטי אנימציה מרחבי העולם לצד סדנאות אמן, הרצאות ומפגשים עם מיטב היוצרים והאמנים המובילים של התחום. 

צפו ב"אנימיקס" בשנקרית: 

במסגרת קורס "אנימצית מחשב", בהנחיית איתמר דאובה, התבקשו הסטודנטים משנה ב' במחלקה לתקשורת חזותית ליצור מעברונים קצרים ומשעשעים לפסטיבל "אנימיקס". כל אחד מהם הציע פרשנות אישית ומקורית בת כ-15-10 שניות, שתוקרן בין סרטי הפסטיבל הבינלאומי. 

"הפרויקט נועד לתת במה מכובדת ליוצרי העתיד, כמו גם לחזק את הקשר שלהם עם הפסטיבל המשמש כבר שנים כ"נמל הבית" לאנימציה הישראלית", אמר דאובה על שיתוף הפעולה עם הפסטיבל הבינלאומי.

השנקריסטים עושים "אנימיקס":

במסגרת מפגשי האמן המיוחדים של "אנימיקס", יספר איתמר דאובה על איוריו הפוליטיים המלווים מדי שבוע את הטור הפוליטי של העיתונאית סימה קדמון במוסף השבת של "ידיעות אחרונות". תחת הכותרת "עולה על טור", הוא יציג איורים שיצר במהלך שנים, ישפוך אור על תהליכי העבודה עם קדמון ועם עורכי המוסף, ישתף בהתלבטויות ובקשיים בהם נתקל לאורך הדרך ויספר על החיים בדד-ליין מתמיד. 

דאובה מרבה לעסוק בעיצוב דמויות ואיור עבור מותגים וקמפיינים, פיתוח משחקים וסדרות אנימציה, ובעיקר- איור עיתונות. בעשור האחרון הוא משמש כמנהל האמנותי של BabyFirst™ – ערוץ טלוויזיה אמריקאי לפעוטות, המשודר ב-33 מדינות ברחבי העולם. 

בראש העמוד: מתוך סרטון האנימציה של גיא לנמן (יח"צ) 

בודק...