עדי גולדשטיין, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית, מייצרת חדשנות בחברות תעשייתיות

עתונות

להיפרד מהקופסה: הצתת תהליכי חדשנות בתעשייה המסורתית

“אני מגיעה לחברה מהמקום המבצע והמוציא לפועל ביחד עם הלקוח. הגישה הזו היא מהותית בעשייה שלי, יש בי בעירה פנימית ורצון להביא את הערך שלי לחברות ובכך להשפיע על העשייה שלהם. הכי קל בעיני לחברות זה לשלם כסף לעוד יועץ. מה שאני מציעה הוא תהליך משותף, ממש סינרגטי עם הלקוח, כשאני מביאה איתי את המומחיות שלי. אני מייצרת עם החברה את התנועה והזרימה החדשה בארגון מהמקום של המצאה והתחדשות היוצרת גם אנרגיה אנושית מחודשת. אני רותמת את האנשים לעשייה משותפת, מזהה ומטפלת בהתנגדויות שעולות מהשטח, מזהה  את ההזדמנות המוצרית החדשה של החברה ומוציאה אותה לפועל כך שמנוע העשייה שלי גם מייצר לחברה כסף חדש”.

עדי גולדשטיין – בעלים ומנכ”ל של חברה לייזום וניהול תהליכי פיתוח חדשניים.

השכלה:  תואר ראשון בלימודי עיצוב משנקר, קורס מאמנים אישי ועסקי, קורס דירקטוריות.

תחביבים: ריצה. כרגע שוקדת על תוכניות לערוץ פודקאסט בתחום החדשנות.

מוטו מוביל: Between creativity and innovation, there is a team of people who put their minds together. Let’s get started

“חברת הבוטיק שלי מתמחה ביכולת לעורר ולהצית את הצד היצירתי של חברות איתם אנחנו עובדים. זו בעצם ההבטחה שאנו נותנים – למצוא בתהליך ייחודי סינרגטי משותף עם הלקוח את הדרך שבה הוא יוכל לבצע    מהלכים חדשניים – שיובילו למוצרים חדשניים.”

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן!

בודק...