המחלקה לעיצוב תכשיטים במינכן

תערוכות

כישרון ישראלי במיטבו: שנקר בשבוע התכשיט במינכן

המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר ממשיכה לקצור הישגים בינלאומיים מרשימים: חמישה בוגרים, סטודנטית שנה ד' ומרצה מהמחלקה מציגים עבודותיהם באירועים שונים במסגרת שבוע התכשיט במינכן, אירוע התכשיטים העכשוויים (תכשיטי אמנות) החשוב ביותר בעולם.

שבוע התכשיט במינכן מתקיים מדי שנה ומושך אליו מעצבים, צורפים, אמנים, אוצרים, אספנים וחובבי תכשיטים מכל רחבי העולם. השנה, זכתה משלחת שנקר להציג במגוון אירועים מרכזיים, ביניהם:

  • תחרות טאלנטה Talente: בוגרי המחלקה יובל מלצ'ינסקי ונטלי יצחק מציגים בתחרות היוקרתית שמעודדת עבודות יד וקראפט חדשניות.
  • תערוכת Schmuck: סטודנטית שנה ד מיה שוחט ובוגרת המחלקה ליטל מנדל מציגות תערוכה במוזיאון העיצוב של מינכן, אחת התערוכות הוותיקות והחשובות בתחום.
  • גלריה מרזה: בוגרי המחלקה פלג מרסדס מתיתיהו ויותם בהט מציגים תחת גלריה הולנדית ידועה. יותם מציג גם במסגרת קבוצת פוטלאק של מסיארד MAsieraad.
  • גלריית וורקסטאט: המרצה פרופ' דגנית שטרן שוקן מציגה בגלריה ייחודית לאמנות ותכשיטים.
עיצוב: יותם בהט

ההשתתפות המרשימה של המחלקה לעיצוב תכשיטים בשבוע התכשיט במינכן מדגישה את מעמדה המוביל של המחלקה בזירה הבינלאומית, ומעידה על הכישרון יוצא הדופן של הסטודנטים והבוגרים, ועל רמת ההכשרה הגבוהה שהם מקבלים.

הישג זה מצטרף לשורה ארוכה של הישגים בינלאומיים של המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, ומוכיח שוב ושוב את מקומה בחזית עיצוב התכשיטים העכשווי בעולם.

בראש העמוד: עיצוב: נטלי יצח

בודק...