יזמות, חדשנות ויצירתיות פורצת גבולות: אירוע משותף לחבר הנאמנים ומועודון הידידים הצעירים בתערוכות הגמר של שנקר

קהילתי

יזמות, חדשנות ויצירתיות פורצת גבולות: אירוע משותף לחבר הנאמנים ומועודון הידידים הצעירים בתערוכות הגמר של שנקר

"היצירתיות אינה תוספת יוקרתית השמורה רק לאמנות. היא תכונה חיונית לכל תחומי החברה שלנו. היא חיונית לקיומה של דמוקרטיה." 

– טל גורן, ממייסדות Shenkar Members Club

רגע לפני סיום תערוכות הגמר של שנקר, התקיים אירוע משותף לחבר הנאמנים של שנקר, בנוכחות היו"ר אורית אפרתי, ולמועדון הידידים הצעירים של שנקר – Shenkar Members Club.

במהלך האירוע החגיגי התכנסו חברות וחברי חבר הנאמנים ומועדון הידידים הצעירים בשנקר, כדי לסייר בין הפרויקטים המוצגים בתערוכת הגמר ולשמוע על הפעילויות העתידיות של שנקר ושל המועדון.

אורית אפרתי – יו"ר חבר הנאמנים של שנקר

טל גורן, ממייסדות Shenkar Members Club, לצד הדס פורר, גל שנפלד ומירי טוכמאייר, הסבירה באופן מעורר השראה על כוחה של יצירתיות וחדשנות, הבאה לידי ביטוי בתערוכות הגמר של שנקר, ועל החיוניות שלה לשמירת הקדמה, החברה ויסודות הדמוקרטיה.

בנוסף, נחשפו 2 תוכניות שקמו השנה ביוזמת המועדון וכבר רקמו עור וגידים. 

rnrn

טל גורן – ממייסדות Shenkar Members Club

האחת, תכנית "בין הזמנים" המשותפת לשנקר וארגון Impact Collections, אשר הושקה במרץ האחרון ומטרתה לחבר בין קהילת אמנים בוגרי שנקר לבין דור חדש של אמנים צעירים שזה עתה סיימו את לימודיהם.

מטרת התכנית היא ללוות את הבוגרים מרגע סיום לימודיהם לחיים ושגרת העבודה כאמן עצמאי, תוך חיזוק הקשר הבין-דורי.

"בין הזמנים", שיריית הפתיחה שלה התקיימה בבית הספר לאמנות רב-תחומית בהצלחה רבה, תתרחב בהמשך השנה למחלקות נוספות.

התכנית הנוספת אשר הוכרזה בערב היא חממת היזמות של שנקר, שתיפתח עבור סטודנטים ובוגרים. מטרתה היא לפתח וללוות את היזמים בתכנית בדרך מותאמת אישית, עם חונכים ואנשי סגל משנקר. 

הפרויקט נולד מתוך יוזמה משותפת של SMC, הסטודנט תומר דבידור ורואי זרחיה – מרצה בכיר בשנקר, ובזכות תרומתן הנדיבה של הגב' סוזן פרניק והגב' אליס גוטסמן, שתיהן חברות בחבר הנאמנים של שנקר. הפרויקט יוצא לדרך ויושק בהמשך השנה!

בהמשך הערב, המוזמנות והמוזמנים יצאו לסיור בין פרויקטים נבחרים בתערוכות הגמר של שנקר, וזכו לשמוע ממקור ראשון על העבודות של הסטודנטים מהפקולטות לעיצוב ולהנדסה.

האירוע נערך בנוכחות הנהלת שנקר הבכירה, יו"ר הועד המנהל – צבי ימיני, נשיא שנקר – פרופ' שיזף רפאלי, מנכ"ל שנקר – יוני אבן טוב, דיקנית הפקולטה לעיצוב – פרופ' טרי שרויאר ודיקן הפקולטה להנדסה – פרופ' יורם הלוי.

מוקדם יותר השבוע נערכה ישיבת חבר הנאמנים השנתית, בה הוצגו אירועי מפתח מהשנה האחרונה, כגון חיבורים אקדמים בינאלומיים עם אוניברסיטאות במרוקו, בחריין ועוד, ואף הוצגו פרוייקטים עתידיים של שנקר.

אלינור אבני, צבי ימיני ומירי טוכמאייר

סיור בתערוכות הגמר

תערוכת הבוגרים של שנקר פתוחה עד ה-21.07. נתראה שוב בשנה הבאה!

צילום: אחיקם בן יוסף

בודק...