טקס מצטייני הפקולטה להנדסה לשנת תשפ"ב

חדשות ואירועים

טקס מצטייני הפקולטה להנדסה לשנת תשפ"ב

השבוע נערך טקס חלוקת תעודות הצטיינות לסטודנטיות, הסטודנטים וסגל המרצים מהפקולטה להנדסה.

בטקסט המכובד נכחו נשיא שנקר, פרופ' שיזף רפאלי, דיקן הפקולטה להנדסה, פרופ' יורם הלוי, ראשי המחלקות, משפחות המצטיינים ועוד.

"ההצטיינות שלכם היא לא רק הצטיינות פרופסיונלית- על זה יש תעודות, אלא גם הצטיינות ערכית. בימים כמו אלה, ימים סוערים גם מבחינת הכלכלה, מבחינת מקצועות ההנדסה וגם במקצועות ההיי-טק, אני מקווה שאתם מכוונים את ההצטיינות שלכם לנושאים ערכיים- שאותם, בתקווה, הצלחנו לחלוק אתכם כאן בשנקר", אמר פרופ' רפאלי בדברי הפתיחה שלו בטקס.

"זה לא פשוט להצטיין", אמר פרופ' יורם הלוי בנאום הפתיחה שלו. "אם נסתכל על המשמעות של הצטיינות, היא לעיתים נדירות נקודתית גם בזמן וגם במרחב- כמו שאנחנו המהנדסים אומרים. אני משוכנע שבין המצטיינים פה יש אנשים שהם לא רק מצטיינים בלימודים, אלא גם במודעות חברתית, פעילות, ספורט, מוזיקה וכן הלאה. זוהי תקופה טובה להנדסה. אנשי ההנדסה והמדע זוכים להכרה החברתית, הכלכלית והכרה בכך שהם עמוד השדרה של החברה וההנדסה. אתם תשנו את העולם- ובהחלט כל אחד בתחומו יפעל לכיוונים הטובים."

פרופ' יורם הלוי

עוד דיברו בטקס: אור ונטורה, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של שנקר, שבירכה את המצטיינים בדרכם המוצלחת והמושקעת, ופרופ' אביבית לוי, חברת סגל בכירה במחלקה להנדסת תוכנה, שהעבירה את ההרצאה THE ART OF DESIGNING AI-BASED SOLUTIONS.

תעודות ההצטיינות חולקו ל-108 סטודנטים לתואר ראשון ו-8 לתואר שני. בנוסף, המרצים פרופ' אביבית לוי (המחלקה להנדסת תוכנה), פרופ' אנה דותן (המחלקה להנדסת חומרים פולימרים), עמית דונסקי (המחלקה להנדסת תוכנה) וליקה מנשרוב (בית הספר להנדסת תעשייה וניהול), קיבלו גם הן תעודות הצטיינות לסגל.

צילום: אחיקם בן יוסף

בודק...