חדשנות, אקדמיה, תעשייה: ספר מקיף בעברית ובאנגלית מציג את ממצאי המחקר הבינלאומי שהוביל ACT Shenkar

חדשות ואירועים

חדשנות, אקדמיה, תעשייה: ספר מקיף בעברית ובאנגלית מציג את ממצאי המחקר הבינלאומי שהוביל ACT Shenkar

'"

בתום 3 שנות מחקר רב-תחומי, שהוקדש לקידום שיתופי פעולה בין האקדמיה לתעשייה, הסתיים בהצלחה פרויקט IDEA של האיחוד האירופי, אותו הוביל המרכז לחדשנות ACT shenkar. סיכומי וממצאי המחקר המקיף, בו השתתפו 12 מוסדות מובילים מהארץ ומאירופה, זכו לשבחים רבים מנציגי האיחוד האירופי ותועדו בספר שיצא לאור במהדורה עברית ואנגלית. 

rnrn

rn

תחת הכותרת "Interdissciplinary Education Agenda – A Design Driven Perspective", סוקר הספר מגוון היבטים של חדשנות מונחית-עיצוב ואת שיתוף הפעולה התעשייה לאקדמיה כשני הגורמים המרכזיים המניעים לחדשנות במאה ה-21.

rn

rnrn

בכתיבת הספר השתתפו 26 מומחים מתחומים שונים, בהם: חוקרים ומורים בתחום העיצוב, בכירים בתעשייה, מדענים ומהנדסים, נציגי חברות העברת טכנולוגיה ומוסדות ציבור קובעי מדיניות במגזרי התעשייה והחינוך, שבחנו את מגוון הגורמים המאלצים את האקדמיה לתכנן מחדש את מסלולי הלימוד המסורתיים ולהגדיר את גבולותיה מול המערכת האקולוגית החיצונית. כל אחד מהם ביקש להאיר זווית שונה של התפתחות העיצוב והאופן בו הוא מספק רעיונות חדשים שהופכים למוצרים ולשירותים חדשניים שעשויים לשנות את הועלם, ובכך – לקדם ולעודד דיון חוצה מגזרים בזירה הבינלאומית.

rnrn

הספר יצא לאור בעריכתן של תמי ורשבסקי – מנהלת המרכז לחדשנות ACT Shenkar, שיזמה והובילה את פרויקט IDEA – וד"ר פדריקה ווקה מהתכנית לעיצוב בפוליטכניקו במילאנו. בין הכותבים נמנים חברי גם חברי סגל שנקר: ד"ר אמנון דקל, ראש המחלקה להנדסת תוכנה, גב' איילת כרמון, מנהלת המרכז לחקר חדשנות בטקסטיל CIRTex Shenkar, וגב' ורשבסקי. 

rnrn

בוראש העמוד: כריכת הספר המסכם של פרויקט IDEA (יח"צ)

rn", #, #'

בודק...