המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר וחברת סקארה בשיתוף פעולה מסקרן

חדשות ואירועים

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר וחברת סקארה בשיתוף פעולה מסקרן

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר יוצאת בשיתוף פעולה מסקרן עם רשת הקוסמטיקה SACARA, במסגרתו יצרו קורס חדשני העוסק בעתיד של האופנה: אופנה דיגיטלית.

מטרת שיתוף הפעולה לחשוף את הצרכן הישראלי לחוויית האופנה הדיגיטלית אשר תופסת תאוצה בעולם, משלבת מציאות וורטואליות ומחברת בין שני תחומים המשתלבים ונגזרים זה מזה: האיפור והאופנה.

במסגרת השת"פ, הסטודנטים משנה ג' משנקר, משיקים בימים אלה קולקציית קפסולה ווירטואלית שיצרו בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית: AYZY-אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הוירוטאלי.

הסטודנטים.יות עיצבו 3 מערכות לבוש דיגיטליות, המתאימות לסגנון החיים ולדמותה של זק: מערכת לבוש לערב, קז'ואל וסופרטיבי. מערכות הלבוש עוצבו בתוכנות תלת מימד חדישות ומתקדמות, בהנחיית רועי דרהי, הבעלים והמעצב של חברת האופנה Placebo פלסיבו משטוקהולם, שבדיה.

עיצוב: שני מיטב

בתחילת התהליך העיצובי והפיזי קיבלו הסטודנטים מוצרי איפור של סקארה מקולקציית אנה זק, עיצבו ויצרו דפוסים מקוריים על גבי דפי נייר והם אלה שהיוו השראה להמשך התהליך העיצובי. לאחר מכן הדפוסים נסרקו ועברו מניפולציות דיגיטליות על מנת להפוך אותם לטקסטורות ממוחשבות ומונפשות.

אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מסר: "המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר נמצאת מזה שנים בחוד החנית של עולם האופנה הבינלאומי. כחלק מהיותה כזו, כניסתה לתחום האופנה הטכנולוגית והדיגיטלית טבעית ומיידית. תוצרי הקורס משקפים תהליך יצירתי שמתחיל בציור עם מוצרי האיפור של סקארה וממשיך בעיצוב דגמים ע״י תוכנות תלת ממדיות מתקדמות. החיבור החזק שקיים בין כל סטודנט וסטודנטית למתרחש בעולם האופנה הבינלאומי מחד ולתעשיית האופנה והניו מדיה מצד שני מומחשים בפרוייקט יוצא דופן זה.  זו אינטרפטציה מעניינית ומפתיעה לדמותה הוירטואלית של אנה זק."

הקולקציה תוצג לקהל הרחב בעמוד האינסטגרם של סקארה וכמו כן בעמוד שניפתח לדמות אייזי.

הסטודנטים.יות המשתתפים.ות בפרויקט: דנה גברון מלכה, ולדיסלב ריבקין, יונתן סרוסטאנוב, נגה שנהב, נעה בר, שנהב בר, שני מיטב.

עיצוב בראש העמוד: נגה שנהב

בודק...