בצל הלחימה: מעצבים עבור מערכת הביטחון

מהנעשה בשנקר

בצל הלחימה: מעצבים עבור מערכת הביטחון

גם שנקר מתגייסת.

מרצים בכירים וסטודנטים מהמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר נקראו אל הדגל. 

בימים האחרונים ישנה התגייסות חסרת תקדים של הקהילה הישראלית למען המאבק בטרור,  אזרחים נרתמו באופן מעורר השראה למאמץ הלאומי, וסייעו באופן פרטני בחלוקת מזון וציוד לחיילים ואזרחים שפונו מבתיהם. 

כך גם שנקר נענה מיידית לצרכים ובקשות של המערכת הביטחונית. לשם כך התגייסו עשרות מרצים וסטודנטים שתופרים ומייצרים ציוד צה"לי לטובת הגדודים והפלוגות הפועלות בשטח. לטובת כך הוקמו מספר עמדות בקמפוס ומחוץ לו שבהן הם עובדים יחד במרץ. בנוסף תרמו מרצים מהמחלקה לעיצוב אופנה באופן אישי כסף וציוד רב, כמו מכונות תפירה.

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר היא מהמובילות בעולם, תכנית הלימודים הייחודית שהיא מציעה והשתלבותם של בוגריה בצמרת התעשייה הבינלאומית, הציבו אותה במקום ה-6 בין המוסדות האקדמיים המובילים בעולם לעיצוב אופנה בדירוג של המגזין הבינלאומי היוקרתי Business of Fashion לשנת 2017. 

מדי שנה קוטפת המחלקה תארים יוקרתיים, בהם: בחירתה לאחת מהמחלקות הטובות בעולם של המגזין BoF לשנת 2019, בחירתה למקום ה-11 בין בתי הספר הטובים בעולם, בדירוג של אתר האופנה הבינלאומי המוביל "Fashionista", כמו גם כיכובה ברשימת "50 בתי הספר המובילים בעולם לאופנה", שגובשה על-ידי ארגון הגג הבינלאומי של בתי הספר לעיצוב.

צילום בראש העמוד: יהב טרודלר

בודק...