כ-20 מלגות הוענקו לסטונדטים.יות מהפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי

חדשות ואירועים

כ-20 מלגות הוענקו לסטונדטים.יות מהפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי

"אין אירוע יותר משמח בחיי האקדמיה מאשר לציין ולתמוך בסטודנטים מצטיינים", אמר נשיא שנקר, פרופ' שיזף רפאלי, בפתח דבריו בטקס חלוקת מלגות הצטיינות לסטודנטים.יות מהפקולטה לעיצוב ע"ש עזריאלי. "אנחנו גאים על ההישגים בתערוכות, בתחרויות ובכתבי העת של בוגרי ובוגרות הפקולטה. אנחנו שמחים להציג את ההישגים האלו. אנחנו שמחים שהסטודנטים הם החלק העיקרי והלב הפועם של התהליך הזה."

הטקס החגיגי נערך בהשתתפות הסטודנטים.יות הנרגשים.ות, משפחותיהם.ן, ראשי המחלקות, דיקנית הפקולטה לעיצוב – פרופ' יעל מוריה, יו"ר חבר הנאמנים – אורית אפרתי, יו"ר הועד המנהל – צבי ימיני, ואורחת הכבוד – דנה עזריאלי, מי שעמדה בראש חבר הנאמנים עד שנת 2013 ומהתורמות החשובות לשנקר.

פרופ' שיזף רפאלי - נשיא שנקר

פרופ' שיזף רפאלי – נשיא שנקר

"אני מודה שלא הייתי פה 7 שנים. הרבה זמן. והרבה השתנה", אמרה הגב' עזריאלי בנאומה. "לפני שבאתי, הסתכלתי על סיכומי העבודות שהביאו אתכם למעמד הזה ואני חייבת להודות שהתרשמתי מהמחויבות שלכם לנושא הקיימות. זה נושא שאני מובילה בפרויקטים בעזריאלי והוא חשוב וקרוב לליבי. אני כל כך שמחה לראות את זה וגם לראות את החיבור לחברות ישראליות. הרעיון מאחורי שנקר תמיד היה חיבור בין האקדמיה לבין התעשייה."

דנה עזריאלי

דנה עזריאלי

"הלימודים כאן נותנים לכם חשיפה בין העולם האקדמי לבין העולם התיאורטי והעולם העסקי-פרקטי. בעיניי זו לא פחות ממתנה. אני שמחה שיש לי, ולנו – בקרן עזריאלי, את הזכות להיות כאן אתכם לחגוג את הרגעים האלו ביחד."

"אם הייתי יכולה לתת לכם עצה להמשך הדרך היא פשוט לא להפסיק לחלום. תמשיכו לדחוף את הגבולות שלכם לקצה האפשרי וגם למה שנראה בלתי אפשרי, ואני משוכנעת שתצליחו להגשים את כולם. מה שמייחד את הסטודנטים בשנקר זו היכולות להתמדה והתעוזה לחלום בגדול."

במהלך הטקס הוענק לדנה עזריאלי דגם תלת-ממדי של מגדלי עזריאלי, שעוצב והודפס במרכז כתר-פלסטיק לדיגום דיגיטלי בשנקר.

אורית ודנה

יו"ר חבר הנאמנים – אורית אפרתי (מימין), מעניקה לדנה עזריאלי את הדגם התלת-ממדי של מגדלי עזריאלי

דיקנית הפקולטה לעיצוב, פרופ' יעל מוריה, בירכה את התלמידים והתלמידות על הצלחתם במהלך הלימודים בשנקר, ואיחלה לעתיד: "אתם, שזכיתם השנה במלגה ע"ש עזריאלי, תלמידים מצטיינים בכל אחת מהמחלקות של הפקולטה לעיצוב. אנחנו מקווים לראות אתכם הופכים לאנשים מצויינים ומנהיגים מקצועיים של היום ומחר, אנשי מקצוע שימשיכו לשאול שאלות ולא יסתפקו בתשובות מובנות מאליהן וירחיבו ויכתבו את הנרטיב של מחר."

במהלך הטקס הוענקו כ-20 מלגות לסטודנטים.יות מצטיינים ומצטיינות – בוגרי הפקולטה לעיצוב. להלן רשימת המקבלים המלאה:

המחלקה לתקשורת חזותית
בן שנפר טל ניסטור גידה בן שלמה
המחלקה לעיצוב אופנה
עומר שיפריס גל יוסף סתיו ברוקמן
המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה
לילך אריק אולגה סטנדיוק רוני מנחם
המחלקה לעיצוב תעשייתי
טל עמרם קרן דרנל
המחלקה לעיצוב תכשיטים
אלמה ליאון ירדן חדד
המחלקה לעיצוב טקסטיל
סתיו שוקר רותם פינצי
תואר שני בעיצוב
עדן בן עמי ראות בן דוד
תואר שני בעיצוב (כיתת מהנדסים)
נועה צרור
תואר שני בעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים
שי סגל דורון וייס

צילום: אחיקם בן יוסף 

בודק...