קול קורא להגשת עבודות לתערוכה "תקווה - HOPE"

קול קורא

קול קורא להגשת עבודות לתערוכה "תקווה – HOPE"

בוגרים יקרים של בית הספר לאמנות רב-תחומית שנקר, כולנו תקווה שפניה זו מוצאת אתכן.ם ואת הקרובים אליכן.ם בטוב. SMC (Shenkar Members Club) – מועדון הידידים הצעירים של שנקר, בית הספר לאמנות רב-תחומית וגלעד אופיר מתכבדים להזמינכם להשתתף בקול קורא להגשת מועמדות לתערוכה ״תקווה – HOPE" עליה אנו עובדים בימים אלו.

מטרת תערוכה זו היא לתרום למאמצי ההתאוששות והשיקום של אמניות ואמנים בעקבות האירועים הטרגיים שקרו מאז ה-7 באוקטובר. התערוכה מוקדשת לתמיכה באמנים שחייהם, כמו גם חיי משפחותיהם, חבריהם וקהילתם הושפעו ומושפעים מהפעולות האכזריות של מחבלי החמאס שהובילו למלחמת ״חרבות ברזל״.

אם ברצונכן.ם להציע עבודות לטובת התערוכה ואירוע המכירה, אנא מלאו את הטופס המצורף כאן.

הנחיות להגשת עבודות:

  • הגשת עבודות תתבצע באמצעות הטופס בלינק המצורף בלבד.
  • ניתן להציע עד 4 עבודות, אנא רעננו כל פעם את הטופס ומלאו טופס חדש עבור כל עבודה בנפרד.
  • אנא העלו דימויים באיכות טובה, עד Mb,1 אשר משקפים באופן מהימן את העבודה.
  • אנו נעדכן במייל אילו עבודות נבחרו. במקרה הצורך, נבקש תיעודים נוספים, במידה וקיימים, של העבודות אשר יבחרו (תמונה עם מסגרת, תמונה להמחשת הגודל, וכו׳). שבוע לפני פתיחת התערוכה נאסוף את העבודות הנבחרות. פרטים יצורפו בהמשך.
  • תמחור: אנו נרצה להציע עבודות בטווח מחירים רחב, יחד עם זאת, נשתדל לבחור עבודות שתמחורן הינו הוגן, אטרקטיבי ומייצג את מחירי השוק שלכן.ם.
  • הכנסות המכירה: 60% מהמכירות יוקדשו לתמיכה באמניות ואמנים מאזורי הפגיעה, 40% מסכום המכירות ישולמו לאמנים/אמניות המציגים.

״תקווה – HOPE" הינה תערוכה בחסות SMC – ארגון ללא מטרות רווח, הפועל לקידום ולתמיכה בבוגרי שנקר ודואג לדור העתיד של המעצבים, האמנים, והמהנדסים בישראל. אנו מודים לכן/ם על התרומה לכוחה של האמנות בעת מצוקה. יחד, באמצעות היצירה ניצור מגדלור של תקווה.

ברכות חמות ותקווה לימים טובים יותר,

גלעד אופיר, אוצר התערוכה
בית הספר לאמנות רב-תחומית
SMC, מועדון הידידים הצעירים של שנקר, נותן החסות לתערוכה
המועצה המקומית כפר שמריהו

הגשת עבודות עד יום שישי, 08.02.24, בשעה 23:59.

לקבלת מידע נוסף, ניתן לפנות לכתובת המייל: Hope1shenkar@gmail.com

בראש העמוד: פרויקט הגמר של נוי עזורי, בוגרת ביה"ס לאמנות רב-תחומית (2023)

בודק...