קאנביס, חברה ופוליטקה: אירוע ה-TEDx של שנקר חוזר בפעם השנייה!

חדשות ואירועים

קאנביס, חברה ופוליטקה: אירוע ה-TEDx של שנקר חוזר בפעם השנייה!

המסע מתחיל כאן: לאחר ההצלחה ההיסטרית בשנה שעברה, כנס ההרצאות TEDx של שנקר חוזר למכללה בפעם השנייה ויציג דוברים מרתקים המגיעים משדות העיצוב, היי-טק, קולינריה ואקדמיה, שידברו על חוויות מקצועיות ואישיות הנוגעות ל״Journey“ – הנושא השנתי של האירוע הייחודי.  

הרצאות TED העולמיות הפכו זה מכבר לצפיית חובה, עם התעסקות במגוון רחב של נושאים שמצליחים לרגש, להצחיק ולפכח גם יחד. 

מארגני האירוע – מרכז כתר לחדשנות ע"ש יוסף סגול ומכללת שנקר – גאים להציג ולתת במה לדוברים ישראליים ובינלאומיים אשר יציגו את הסיפור הייחודי שלהם בהתמקדות במסעות אישיים.

בין הדוברים בכנס תוכלו לשמוע את רואי זרחיה, מרצה בבית הספר להנסדת תעשייה וניהול ומנכ"ל חברת קנדוק – חברה בינלאומית המתמחה בקאנביס רפואי – אשר יציג את חזונו על עתיד הקנאביס כטיפול נבחר במצבים רפואיים רבים. 
טים קלי, יועץ פוליטי ותאגידי מצליח בארה״ב, שמגיע לישראל כדי להציג את “Why Counties Behave like Kids”, הרצאה בה הוא מתאר את הנטייה של פוליטיקאים לענות בעיקר על צרכים לטווח הקצר וכיצד אנו יכולים להתגבר על כך.
ואורית דולב, מעצבת תעשייתית זוכת פרסים שרוצה לגרום לכם להבין מדוע רכוש חומרי כגון בתים, מכוניות ובגדים שייכים לעבר ויוחלפו בעתיד בשירותי השכרה שונים.

אירועי ה-TEDx הינם כנסים מקומיים המאורגנים בצורה עצמאית ברוח הגלובלית של TED ותחת רשיון מהם.

TED הוא ארגון בינלאומי ללא כוונת רווח המוקדש לקידום רעיונות שכדאי להפיץ. הוא נוסד לפני 30 שנה בקליפורניה וכעת פועל ברחבי העולם דרך מספר ארגונים, פרויקטים ויוזמות שונות

מרכז כתר לחדשנות ע״ש יוסף סגול הינו מרכז ייחודי של שנקר לחשיבה יוצאת דופן בתחומי החדשנות, יצירתיות, חינוך ורב-תחומיות.

מאז הקמתו לפני פחות משנתיים, המרכז אירח אינספור אירועים ושיתופי פעולה עם גורמים מובילים מישראל ומהעולם כגון, חברת ZwissTex, ארגון TAVtech, Woman Entrepreneurship Week, ProWomen, The Design Kids, פרויקט תגלית ורבים נוספים.

כמו כן, המרכז משמש כבית למועדון היזמות הסטודנטיאלי, עמותת אמנות בקהילה אשר פועלת בתכניות אמנות ברחבי ישראל ומספר סטארט אפים שונים.

בודק...