צהריים בשנקר: אורי לוטן ויואב שטיבלמן, העומדים מאחורי קליפ האנימציה המרהיב "מעגלים", יספרו על תהליך העבודה והיצירה המשותף

חדשות ואירועים

צהריים בשנקר: אורי לוטן ויואב שטיבלמן, העומדים מאחורי קליפ האנימציה המרהיב "מעגלים", יספרו על תהליך העבודה והיצירה המשותף

בשבוע הראשון לצאתו של קליפ האנימציה לשיר "מעגלים" של הלהקה הישראלית "ג'ין בורדו", הוא זכה ליותר מ-3 מיליון צפיות ברחבי העולם והפך לסנסציית רשת. הקליפ המרהיב, אותו עיצב עובדיה בנישו – בוגר המחלקה לתקשורת חזותית – מתאר את סיפורה של בובת עץ חמודה בעולם שכולו מסתובב במכונה ישנה. לאחרונה שב לכותרות, לאחר שהתגלה כי פרסומת של חברת מקדונל'ס בדרום-קוריאה נראית דומה באופן חשוד לקליפ הישראלי. 

במסגרת סדרת ההרצאות "צהריים בשנקר" יתארחו יואב שטיבלמן ואורי לוטן – מפיקי ובמאי הקליפ המצליח – ויספרו על תהליכי היצירה המשותפים שלהם ועל הדרך לא ללכת במעגלים. 

צפו בקליפ "מעגלים":

שטיבלמן ולוטן התחילו את דרכם כאנימטורים בפרסומות, לאחר מכן הגשימו את חלומם לעבוד בקולנוע והתמחו בבתי הסטודיו הגדולים לאנימציה. הם הכירו במהלך לימודיהם בארה"ב, לאחר מכן עבד אורי באולפי דיסקני ויואב בפיקסאר. דרכיהם הצטלבו שוב כשעבדו יחד בסוני על הסרט "הוטל טרנסילבניה 2". לפני כשנתיים חזרו לישראל והחלו לעבוד כיוצרים עצמאיים על פרוייקטים שונים.

בראש העמוד: סצנה מתוך הקליפ "מעגלים" שיצרו שטיבלמן ולוטן לשיר של להקת ג'ין בורדו (צילומסך)

בודק...