עיצוב, טכנולוגיה ו-AI: אירועי סוף השנה של שנקר

חדשות ואירועים

עיצוב, טכנולוגיה ו-AI: אירועי סוף השנה של שנקר

הסינרגיה בין יצירתיות, בינה מלאכותית (AI), ליברליזם ודמוקרטיה יכולה לעצב את עתידנו. האם נשכיל ליצור תנופה אל הלא נודע המסקרן, העצמה של יחידים וטיפוח חברה מכילה ומשגשגת יותר?

השילוש הקדוש – עיצוב, טכנולוגיה ו-AI

שנת 2023 התאפיינה בכניסה של טכנולוגיה מהפכנית המשפיעה על מרבית מהתחומים בחיינו, וכך גם באקדמיה. בשנקר, החיבור בין מקצועות ההנדסה למקצועות העיצוב הוא מהות העשייה, ועם פריצתם של מחוללי דימויים כמו מידג'רני ודאלי, ושל בינה מלאכותית מסוג צ׳אט ג׳י.פי.טי, הזמינים לכל משתמש, הזיקה בין העולמות התהדקה אף יותר.

סרטון סיכום תערוכות גמר 2023 (צילום ועריכה: נועם רוט)

עיצוב, טכנולוגיה ובינה מלאכותית (AI) משפיעים זה על זה בהדדיות, ולכן גם על התעשייה ושוק העבודה. השנה לקחנו על עצמנו את המשימה לחקור את הקשר לעומקו, וגילינו יחד, סגל וסטודנטים שהטכנולוגיה החדשה, לצד העשייה המסורתית, מספקת למעצבים כלים ומשאבים חדשים המאפשרים להם לחלום, ליצור, להמציא ולממש רעיונות מקוריים, שאפתנים ומורכבים. כל אלו היוו תמריץ לאימוץ כלי הבינה המלאכותית אל תכניות הלימודים במחלקות השונות.

למה להסתבך? הצטרפו אלינו לסיור מודרך בין הפרויקטים הנבחרים עם מדריך צמוד! להרשמה לסיורים (מחלקות העיצוב וההנדסה) לחצו כאן | להרשמה לסיור בבית הספר לאמנות רב-תחומית לחצו כאן

2023 הייתה גם השנה שבה נקראנו לעמוד על משמר הערכים החשובים לנו מכל, שעד עתה אולי נלקחו כמובן מאליו- דמוקרטיה ושיוון. ערכים אלו מספקים את המסגרת הדרושה לטיפוח יצירתיות ומחשבה חופשית.

ב-13.7 מסדרונות שנקר יתמלאו בפרויקטים חדשניים ומרתקים מתחומי ההנדסה, העיצוב והאמנות.

הנושאים בהם עסקו הבוגרים הטריים הם רבים ומגוונים. הם נוגעים בתחומים של טכנולוגיה עתידית, פיתוח סביבתי ואחריות חברתית, שואלים שאלות על זהות, חוזרים למקורות ומדמיינים את המחר. דרך סיורים מודרכים, אירועי תוכן ומפגשים, קהל המבקרים יקבל הצצה מקרוב אל התהליכים המרתקים ועבודות הגמר הייחודיות מהדור החדש של היזמים, המהנדסים, היוצרים והאמנים של שנקר.

אירוע הפתיחה יתקיים ב13.7 בשעה 20:00. הכניסות מהרחובות אנה פרנק 12, ידע העם 8, רמת גן.

ימים ושעות פתיחת התערוכות לקהל הרחב: 13-21.7

מחלקות העיצוב, ההנדסה, ובית הספר להנדסאים: בניין פרניק – רחוב אנה פרנק 12, רמת גן / בניין מיטשל – רחוב ידע העם 8, רמת גן | ימים א'-ה' 10:00-22:00 יום ו' 10:00-13:00

בית הספר לאמנות רב-תחומית: בניין עלית – רחוב ז'בוטינסקי 8, רמת גן | ימים א'-ה' 11:00-22:00 יום ו' 10:00-13:00

>> להרשמה לסיורים המודרכים בתערוכות במחלקות לעיצוב ולהנדסה לחצו כאן | להרשמה לסיור בבית הספר לאמנות רב-תחומית לחצו כאן

צילום: אחיקם בן יוסף

בודק...