סטודנטיות מהמחלקה לתקשורת חזותית זכו בפרס התסריט הטוב ביותר בתחרות סרטוני אנימציה קצרים

חדשות ואירועים

סטודנטיות מהמחלקה לתקשורת חזותית זכו בפרס התסריט הטוב ביותר בתחרות סרטוני אנימציה קצרים

144 שעות, זוז: רותם פז ורון לוין – סטודנטיות במחלקה לתקשורת חזותית – זכו במקום השני בתחרות ה-Maratoon ליצירת סרטוני אנימציה קצרים ב-5 ימים. בטקס חגיגי שהתקיים בסינימטק חולון, הוענק להן פרס התסריט הטוב ביותר וכרטיס טיסה לווינה, שם ישתתפו בפסטיבל אנימציה בינלאומי. 

"הסיפור מייצג באופן הטוב ביותר את סיפור חייו ויצירתו של הודנרטוואסר כאדם בעל חזון, הרואה כיצד האדם הורס את הטבע ומוצא דרך אלטרנטיבית, בריאה, יצירתית ואנושית לחיות את החיים על פני האדמה": כך נימק חבר השופטים את הבחירה בסרט של פז ולוין לזוכה בפרס התסריט.

התחרות של שנת 2016 הוקדשה לאמן, האדריכל והצייר האוסטרי פרידנסרייך הונדרטוואסר, בהשראתו יצרו פז ולוין את הסרטון הלירי בשחור-לבן The Hills Are Alives. במסגרת הפרויקט המאתגר, המתקיים זאת השנה ה-8, התבקשו המשתתפים להעניק פרשנות אישית לנושא הנבחר, תוך שימוש במרכיבי חובה שהוגדרו באירוע ההזנקה. 

צפו בסרטון של פז ולוין:

"לא הכרנו את האמן לפני הזנקת התחרות, כך שניצלנו את השעות הראשונות למחקר וסיעור מוחות לפיתוח סיפור שיעביר את מהות היצירה שלו, תוך שילוב בין שפות העיצוב האישיות שלנו", סיפרו פז ולוין על תהליך היצירה המואץ והוסיפו כי "בסופו של דבר הרגשנו שהכל מתחבר ומאוד נהנינו מהתהליך ומהחוויה שעברנו, ואנחנו שמחות שהמסר שמאחורי הסרטון שלנו עבר בצורה ברורה". 

מסורת ה-Maratoon הייחודית יצאה לדרך לפני שמונה שנים, כשהאתגר שהיא מציבה למשתתפים הוא ליצור סרטי אנימציה קצרים בזמן קצוב בהתאם לנושא שנחשף באירוע הזנקת התחרות. לצורך השלמת המשימה מוקצבים למתמודדים 5 ימים, בסופם עליהם להציג סרטון בן כדקה. 

בתחרות של שנת 2015 רשמו נציגי המחלקה לתקשורת חזותית הישגים מכובדים: במקום הראשון זכו הסטודנטים שחר צין ודריה כהן, ובמקום השני – הבוגרות תמר עקביה ודורית מגידור. 

בודק...