מסכות, רעשנים, שירים וריקודים: סטודנטים וסטודנטיות משנקר הובילו אירוע פורימי מלא צבע ושמחה במחלקת השיקום של תל-השומר

חדשות ואירועים

מסכות, רעשנים, שירים וריקודים: סטודנטים וסטודנטיות משנקר הובילו אירוע פורימי מלא צבע ושמחה במחלקת השיקום של תל-השומר

'"

מוכרחים להיות שמח: עשרות סטודנטים וסטודנטיות משנקר הובילו חגיגה פורימית מלאת צחוק ושמחה למען החיילים הפצועים המאושפזים במחלקת השיקום של תל-השומר. יחד עם מתנדבים מכל רחבי הארץ, מילאו הסטודנטים את מסדרונות בית החולים בצבעים ובצלילים, בשירה, במוזיקה ובריקודים ולא עזבו עד שחיוך ענק היה נסוך על פני החולים. 

rnrn

האירוע המרגש יצא לדרך ביוזמתה של אמילי שטרק – סטודנטית שנה א' במחלקה להנדסת תעשייה וניהול – ובשיתוף אגודת הסטודנטים והיחידה למעורבות חברתית של שנקר – ונמשך עד השעות המאוחרות של הלילה. למעלה מ-250 מתנדבים התגייסו לבלות את החג עם הפצועים המאושפזים במחלקת השיקום, ששכחו לרגע ממציאות היומיום ונסחפו לאווירת המסיבה. 

rnrn

שמחה וצהלה במחלקת השיקום של תל-השומר (יח"צ)

rnrn

rn

"קיבלנו חיבוקים ונשיקות והודו לנו בלי סוף", סיפרו הסטודנטים הנרגשים על החוויה שעברה עליהם: "יחד עם החיוכים שזכינו להם, יצאנו עם הרגשה שהחג הזה היה מיוחד ושונה עבור כל אחד מאיתנו". 

rn

rnrn

במהלך היום שבילו המתנדבים בתל-השומר, זכו המאושפזים להופעות של זמרים ונגנים, כמו גם של נבחרת ישראל להתעמלות אמנותית. שולחן עמוס כל טוב המתיק את החג עבור המאושפזים, האורחים והצוות – כולם נהנו יחד ממוזיקה, תחפושות והרבה מצברוח טוב שליווה את כולם עוד ימים רבים לאחר תום החג.

rn", #, #'

בודק...