מנסחים את העתיד: המרכז לחדשנות ACT Shenkar הוביל סדנה בינלאומית בנושא "מנהיגות יצירתית"

חדשות ואירועים

מנסחים את העתיד: המרכז לחדשנות ACT Shenkar הוביל סדנה בינלאומית בנושא "מנהיגות יצירתית"

'"

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על מנהיגות יצירתית? בכירים באקדמיה, בתעשייה ובזירת העיצוב והאמנות הישראלית השתתפו בפורום חשיבה רב-תחומי, שהוביל המרכז לחדשנות ACT Shenkar, במסגרתו התבקשו לפענח ולהגדיר מחדש את המושג "מנהיגות יצירתית" (Creative Leadership).

rnrn

בהנחיית צוות מומחים מבית-הספר ההולנדי ליזמות וחדשנות THNK, עסקו משתתפי הסדנה הבינלאומית במהותה ובתפקידה של מנהיגות יצירתית בעידן של כלכלות מתחדשות. הם עמדו על מרכזיותה באקדמיה ובתעשייה ובחנו כיצד היא משנה את את "חוקי המשחק" המוכרים ובאיזה אופן ניתן למנף את ערכיה ועקרונותיה לקידום המגזר הציבורי והפרטי. 

rnrn

ליצור, ליזום, לחדש: עברי לידר בהרצאה על מנהיגות יצירתית (צילום: דור שרון)

rnrn

rn

במסגרת הסדנה הבינלאומית, קיימו המשתתפים קבוצות דיון וחשיבה רב-תחומיים, במטרה לנסח את עקרונות המושג "מנהיגות היצירתית" ולבסס עבורו הגדרה מוסכמת עבור אתר "ויקיפדיה". 

rn

rnrn

לצד הרצאות של מומחי THNK על חשיבותה ומרכזיותה של מנהיגות יצירתית, התארח בסדנה היוצר והמוזיקאי עברי לידר, שסיפר על הדרך שעבר מאז יצא אלבומו הראשון ועל האתגרים העכשוויים של תעשיית המוזיקה. הוא שיתף את הנוכחים בחלומות שליוו אותו מילדותו וסיכם את מסעו האישי בתובנה כי "היכולת להתחדש ולחדש, להשתנות ולגוון היא אחת המשמעויות והחשובות ביצירה ובעשייה שלי". 

rn", #, #'

בודק...