"מבין החוויות המרגשות בתואר שלנו בהנדסת תוכנה": סיכום נסיעת סטודנטים לכנס אקדמי במרוקו

חדשות ואירועים

"מבין החוויות המרגשות בתואר שלנו בהנדסת תוכנה": סיכום נסיעת סטודנטים לכנס אקדמי במרוקו

המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר שלחה את הסטודנטים  אלונה רוזנר, מיכל רוזנברג ותובל ברק לכנס באוניברסיטת פז במרוקו – "וזו הייתה מבין החוויות המרגשות בתואר שלנו בהנדסת תוכנה". קראו מה היה להם לספר על הביקור:

"נשלחנו לייצג את המחלקה ולשתף בפרויקטי הגמר שלנו בכנס שהתקיים ב-Université Euro-Méditerranéenne de Fès UEMF, ועסק בבינה מלאכותית, קיימות ותחבורה. הכנס היה אירוע מרהיב שכלל את החוקרים המובילים בתחום מהאקדמיה במרוקו. הכנס הציע פלטפורמה מעולה לחלוקת רעיונות, למידה משותפת ויצירת קשרים בין המומחים השונים."

אלונה ומיכל הציגו את פרויקט הגמר שלהן, בשיתוף תעשייה אווירית, המתעסק בזיהוי עננים על ידי בינה מלאכותית מתמונות לווין. גם תובל הציג את פרויקט הגמר שלו, העוסק בתכנון נתיב נסיעה אופטימלי עבור רכבים חשמליים, תוך כדי התחשבות בתנאי הדרך, מאפייני הרכב, מצב התחנות לאורך המסלול, ועוד.

"במהלך הכנס פיתחנו תקשורת וקשרים בין המשתתפים. בזכות הכנס הכרנו סטודנטים לתארים מתקדמים עם אותם עניינים ותחומי עיסוק כמו שלנו והשתתפנו בדיונים מרתקים. הידע והרעיונות שקיבלנו מהחוקרים המובילים בתחום תרמו להעשרת הידע האישי והמקצועי שלנו במידה רבה. רעיונות על שימושיות, איכות, ואתיקה של בינה מלאכותית, היוו התרשמות מחדשות ופרספקטיבה מעניינת על נושא ה-AI.

הכרנו סטודנטים מהאוניברסיטה המארחת שהגיעו בעבר לארץ כחלק ממשלחת ממרוקו לשנקר ,יצאנו לסיורים בערבים עימם והכרנו אותם לעומק ופיתחנו עימם קשרים. 

לסיכום, החוויה הזו בכנס היא משמעותית ביותר שחווינו בתואר שלנו בהנדסת תוכנה. זו הזדמנות ייחודית להתנסות בהרצאה בכנס משמעותית בתחום הבינה מלאכותית ולפתח קשרים וחיבורים. הכנס הזה הביא לנו המון השראה ומקפצה אמיתית עבור היכולות המקצועיות שלנו."

בודק...