כלכליסט: המאייר אסף חנוכה - מרצה במחלקה לתקשורת חזותית - מספר על הזכייה בפרס אייזנר היוקרתי

חדשות ואירועים

כלכליסט: המאייר אסף חנוכה – מרצה במחלקה לתקשורת חזותית – מספר על הזכייה בפרס אייזנר היוקרתי

'"

המאייר אסף חנוכה – מרצה במחלקה לתקשורת חזותית – זכה בסוף השבוע בפרס אייזנר היוקרתי על "הריאליסט", ספר הקומיקס שלו, המאגד את טוריו השבועיים ב"מוסף כלכליסט". פרס אייזנר נחשב ל"אוסקר" של עולם הקומיקס ולפרס החשוב ביותר בתעשייה, וחנוכה זכה בו בקטגוריה של ספר הקומיקס הזר הטוב ביותר.

rnrn

טור הקומיקס האישי שלו, "הריאליסט", מתפרסם ב"מוסף כלכליסט" בקביעות כבר קרוב לשבע שנים. חנוכה מספר בו את סיפורו האישי, של ישראלי מן השורה המתמודד עם חרדות כלכליות ומשפחתיות בעולם מלא מהמורות וקשיים. הטור כבר זיכה אותו בעבר בפרסים, בין היתר במדליית הזהב של איגוד המאיירים האמריקאי.

rnrn

חנוכה מספר על עבודתו ב-Shenkar Talk:
rn

rnrn

"ידעתי שטקס פרסי אייזנר מתקיים בסוף השבוע ושאני מועמד, אבל לא האמנתי שיש לי סיכוי", אמר חנוכה ל"כלכליסט" אחרי הזכייה. "הזכייה מאוד מפתיעה כי העבודה שלי מבוססת על התעסקות מיקרוסקופית בתוך המשפחה, בתוך מקום מאוד ספציפי בתל אביב, בישראל, במזרח התיכון. הכל מאוד מקומי, כשאני עוסק הרבה גם בזהות מזרחית, בדת מול חילוניות, ובדילמות אישיות כמו אבהות וזוגיות. העובדה שזה מקבל הכרה בעולם בכזאת רמה גורמת לי אושר, כי היא עדות לכך שהעבודה שלי חוצה גבולות של תרבות ושפה".

rnrn

rnrn

בראש העמוד: איור של חנוכה מתוך הטור "הריאליסט" (יח"צ)

rn", #, #'

בודק...