וואלה! אופנה: בוגרי שנקר הציגו מופע פופ פנטזיונרי

חדשות ואירועים

וואלה! אופנה: בוגרי שנקר הציגו מופע פופ פנטזיונרי

'"

35 מעצבי אופנה צעירים הציגו אתמול בערב לעיני הקהל הגדול את התוצרת של ארבע שנות לימודים בשנקר בשואו סוחף ועמוס כישרונות כיאה לאחד מבתי הספר לאופנה המובילים בעולם. מאחורי בגדים, כידוע, יש סיפור, וכמעט תמיד הוא נוגע בנושאים פוליטיים כמו מגדר, זהות, זיכרונות, ציר הזמן ושורשים. כל אלו קמים לחיים בסיוע של חזון ויזואלי, שפה עיצובית ויכולות טכניות.

rnrn

"השנה הושם דגש מיוחד על צלליות, נפחים ודה-קונסטרוקציה של הבגד, לצד טכניקות המאפיינות את שנקר, ביניהן מלאכות יד, הדפסות וסריגה", ציינה לאה פרץ – ראש המחלקה לעיצוב אופנה. אם אחת ההפתעות הגדולות של המחזור הקודם הייתה תצוגה שכללה המון פריטים לבישים, יחסית למרכולת של עבודות גמר, השנה הפומפוזיות חזרה וכבשה את הבמה בגדול.

rnrn

>> כל הדגמים, כל המעצבים: בקרו באתר של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה!

rn", #>", position: nil, created_at: "2016-06-30 11:14:50", updated_at: "2023-07-26 11:08:31", start_date: nil, end_date: nil, place: nil, longitude: nil, latitude: nil, event_type_id: nil, website_url: nil, phone_number: nil, email: nil, degree: 1, faculty_id: nil, external_link: nil, parent_id: nil, lft: 15671, rgt: 15672, depth: 0, use_parents_menu: false, short_title: "תצוגת אופנה 2016", tags: "תצוגת אופנה", "תצוגת אופנה2016", "סופשנה", "סופשנה2016", "סיפורי בוגרים", "לאה פרץ", "לייטרסדורף", "עמיר מרק", function: nil, mailto: false, new_tab: false, is_menu: false, is_banner: false, redirect: nil, header_image_title: nil>, #>", position: nil, created_at: "2016-06-30 11:14:50", updated_at: "2023-07-26 11:08:31", start_date: nil, end_date: nil, place: nil, longitude: nil, latitude: nil, event_type_id: nil, website_url: nil, phone_number: nil, email: nil, degree: 1, faculty_id: nil, external_link: nil, parent_id: nil, lft: 15671, rgt: 15672, depth: 0, use_parents_menu: false, short_title: "תצוגת אופנה 2016", tags: "תצוגת אופנה", "תצוגת אופנה2016", "סופשנה", "סופשנה2016", "סיפורי בוגרים", "לאה פרץ", "לייטרסדורף", "עמיר מרק", function: nil, mailto: false, new_tab: false, is_menu: false, is_banner: false, redirect: nil, header_image_title: nil>, "

על המסלול באו לידי ביטוי אותן יכולות ברמה ביצועית לא אחידה אמנם, אבל גבוהה ברובה, יחד עם רוח חדשנית של חיבורים בין כל אותן מלאכות יד סיזיפיות שמילאו לוודאי לילות ללא שינה עבור הסטודנטים. החיבור למגמות האופנה הכלל עולמיות ממלא עוד רובד רלוונטי בעלילה, וניכר כי השנה, בדומה לשנים קודמות, החיבה המרכזית של הבוגרים גדושה באלמנטים מעולם הספורט, תרבות יפן ותוכן עתידני.

rnrn

באופן כוללני היה מעניין לראות איך חקר בנושאים כמו עקירה משורשים, אובדן פרטיות, מטעני הגירה ושאלות קיומיות, מניב מופע פופ פנטזיונרי מלא בהומור ובאופטימיות. ואולי זה בעצם מה שהופך אופנה לאהובה כל כך?

rnrn

rnrn

בראש העמוד: קולקציית הגמר של קורל סימנוביץ', בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה (צילום: רפי דלויה)

rn"'

בודק...