השקת חממת היזמות HUB.Shenkar

יזמות

השקת חממת היזמות HUB.Shenkar

בעידן בו דינמיות היא שם המשחק וטכנולוגיות חדשות מתפתחות בקצב מסחרר, יזמות היא המפתח להצלחה.

שנקר, כמוסד המוביל בתחומי העיצוב וההנדסה, מבינה את החשיבות של תחום זה וגאה להכשיר את דור היזמים הבא של ישראל. לכן בחרנו להקים את HUB.shenkar – חממת יזמות חדשה שתתמקד בקידום ועידוד חדשנות בקרב סטודנטים, בוגרים וחברי סגל, בסביבה תומכת ומקצועית למימוש רעיונותיהם פורצי הדרך.

החממה תהווה קהילה מקצועית ליזמים ע"י עבודה משותפת עם סגל מומחים וקבוצת מנטורים, רבים מהם חברים בארגון הידידים הצעירים של שנקר – SMC, למידה בתוכניות חדשניות, גישה למשאבים, קשרים עם התעשייה ועוד.

הצגת המיזמים באירוע

אמש (יום ב', 11.03.24), נחנכה חממת HUB.Shenkar באירוע חגיגי בגלריית שנקר ע"ש יעקב ותמר רוזן. האירוע התקיים בהשתתפות יושבת ראש חבר הנאמנים – הגב' אורית אפרתי, יו"ר הפעילות הבינלאומית של החממה – הגב' סוזן פרניק ויו"ר הפעילות הישראלית – מר צביקה ימיני.

הקמת החממה התאפשרה הודות לתרומתן הנדיבה של סוזן פרניק ואליס גוטסמן.

יו"ר חבר הנאמנים – אורית אפרתי
יו"ר הפעילות הבינלאומית – סוזן פרניק

עוד נכחו באירוע: הנהלת שנקר הבכירה, חברי ארגון הידידים הצעירים של שנקר – SMC, דמויות מפתח מהתעשייה ויזמים של מחזור היזמות הראשון שכבר יצא לדרכו.

מקים החממה – רואי זרחיה

"חממת היזמות בשנקר היא הזדמנות יוצאת דופן עבור יזמים צעירים בתחומי ההנדסה, העיצוב והאמנות", אמר רואי זרחיה, מקים החממה וחבר סגל בכיר בשנקר. "אנו מציעים להם פלטפורמה ייחודית המאפשרת להם לפתח את רעיונותיהם, לקבל מתחם עבודה לקידום המיזם וליווי מקצועי צמוד עם גישה למגוון רחב של המשאבים הקיימים בשנקר. אנו מאמינים כי המרכז יהווה כר פורה ליזמות, ויסייע להקים חברות חדשות פורצות דרך בישראל."

צילום: שלומי מזרחי

בודק...