הסטייל של משכית: קורס משותף בין בית האופנה המיתולוגי למחלקה לעיצוב טקסטיל

חדשות ואירועים

הסטייל של משכית: קורס משותף בין בית האופנה המיתולוגי למחלקה לעיצוב טקסטיל

יש שיגידו שכבר חם מדי בחוץ, שחודש יוני דופק על הדלת ושעוד רגע לא נוכל לנשום פה (החלק האחרון נכון, התחממות גלובלית וזה) – אבל אנחנו בשנקר מכורים לסריגים שלנו, במיוחד באלה שמכינים במחלקה לעיצוב טקסטיל.

בתחילת השנה המחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר יצאה לשיתוף פעולה עם בית האופנה הישראלי הנחשב "משכית", שהתארח בקורס "עיצוב סריגים מתקדם" של שנה ג'.

עיצוב: שקד חתן

הקורס, בהנחיית מיתר קרני-צביק, בלה זוויון ותמר ליפשיץ, מפגיש את הסטודנטיות והסטודנטים עם לקוח מהתעשייה, עסק בעיצוב ופיתוח קולקציית Knitwear עבור משכית, וכלל בתוכו לימוד סריגה בטכניקת fully-fashion בטכנולוגיית סריגה ממוחשבת וביתית.

טכניקת fully-fashion נחשבת ל״אליטה״ בתחום הסריגים. הסריגה הצורנית של חלקי הגזרה יוצרת מוצר סופי, שמבוסס על טכניקות ירוקות ומקיימות, ובעל גימורים איכותיים ועדינים ביותר.

עיצוב: עמית דודסון

לעומת ייצור של בד רץ עם מבנה שבהכרח חוזר על עצמו, סריגה בשיטה זו מאפשרת עיצוב מותאם אישית ותכנון ממוקד ומכוון עבור כל חלק, החל משליטה מלאה במבנה הבד, בחוטים, בפאטרן או בדימוי הנבחר, וכלה בבחירות הצבעוניות שלו ועוד.

זוהי טכניקה מתקדמת ביותר שנלמדת רק במחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר.

עיצוב: מלאני בנס

עיצוב: טל טרייסטר

במסגרת הקורס ושיתוף הפעולה, צוות המעצבים של "משכית" הגיעו להגשות ונתנו משוב לסטודנטים.יות, אירחו אותם.ן באטליה המותג בביקור מודרך עם שרון טל – המעצבת הראשית ובוגרת שנקר בעצמה, ואף סיירו בארכיון הטקסטיל והאופנה של שנקר כדי ללמוד על דגמים אייקונים של משכית.

בראש העמוד: עיצוב: אסיל עאצי | צילומים: רוני כנעני

בודק...