המסלול הישיר להצלחה: תהילה נחום - בוגרת המחלקה להנדסת פלסטיקה ופולימרים - הגנה על תזת הדוקטורט שלה בשנקר

חדשות ואירועים

המסלול הישיר להצלחה: תהילה נחום – בוגרת המחלקה להנדסת פלסטיקה ופולימרים – הגנה על תזת הדוקטורט שלה בשנקר

'"

לראשונה בשנקר התקיימה בחינה והגנה על תזת דוקטורט, אותה השלימה בהצלחה תהילה נחום – בוגרת המחלקה להנדסת פלסטיקה ופולימרים – בנושא משטחים סופר הידרופוביים עמידים לאורך זמן ליישומים של דחיית מים וקרח. 

rnrn

במסגרת שיתוף הפעולה האקדמי עם אוניברסיטת UMassLowell במסצ'וסטס, התארחו בשנקר המנחים האמריקנים של נחום – פרופ' ג'ואי מייד ופרופ' קרול בארי – שליוו אותה במחקרה יחד עם המנחים השנקריים – פרופ' חנה דודיוק, ראש המחלקה להנדסת פלסטיקה ופולימרים, ופרופ' שמואל קניג, דיקן הפקולטה להנדסה ע"ש פרניק. חברי סגל המחלקה – פרופ' עמוס אופיר וד"ר אנה דותן – הצטרפו לצוות הבוחנים והתרשמו אף הם מעבודתה של נחום. 

rnrn

באוקטבר 2010  נחתם הסכם בין שנקר ו-UMassLowell לתוכנית משותפת בלימודי דוקטורט בהנדסת פלסטיקה ופולימרים. המסלול הייחודי – אותו השלימו עד כה 6 בוגרי המחלקה – מציע לסטודנטים ללמוד את הקורסים העיוניים ב-UMassLowell ולבצע עבודת המחקר שלהם במעבדות המתקדמות בשנקר בהנחיה משותפת של אנשי הסגל משני המוסדות. 

rnrn

ראש המחלקה להנדסת פלסטיקה ופולימרים, פרופ' חנה דודיוק, בירכה את נחום על ההגנה המוצלחת על עבודת המחקר שלה ואמרה כי העובדה שהתקיימה בשנקר היא "תעודת כבוד למחלקה בפרט ולשנקר בכלל".

rnrn

בראש העמוד (מימין לשמאל): פרופ' שמואל קניג, פרופ' חנה דודיוק, תהילה נחום, פרופ' קרול ברי ופרופ' ג'ואי מייד (יח"צ)

rn", #, #'

בודק...