המחלקה להנדסת חומרים פולימרים בכנס השנתי של האגודה הבינלאומית לפולימרים

חדשות ואירועים

המחלקה להנדסת חומרים פולימרים בכנס השנתי של האגודה הבינלאומית לפולימרים

'"

בעיר הציורית סט גאלן בשוויץ נערך הכנס השנתי ה-38 של האגודה הבינלאומית לפולימרים Polymer Processing Society (PPS), בו השתתפו נציגים מהמחלקה להנדסת חומרים פולימרים משנקר.

rnrn

בנוסף לחברי הסגל פרופ' שמואל קניג – סגן הנשיא וראש הרשות למחקר, יצירה ופיתוח, ופרופ' חנה דודיוק – ראש התואר השני להנדסת חומרים פולימרים, התארח לראשונה בוגר המחלקה נתנאל יאראק, שהעביר הרצאה בנושא החדשני "משפחת הפולימרים הויטרימרים", שחקר במסגרת המאגד "סירקל-Circle" של הרשות לחדשנות – נושא בהנחייתו המשותפת של פרופ' נאום נווה.

rnrn

rnrn

מימין לשמאל: פרופ' חנה דודיוק, נתנאל יאראק ופרופ' שמואל קניג

rnrn

נתנאל ממשיך במסעו המחקרי והוא דוקטורנט משותף של האוניברסיטה העברית (פרופ' שלמה מגדסי) ושנקר (פרופ' חנה דודיוק), כצעד ראשון לקראת אישור המועצה להשכלה גבוהה על דוקטורנטים משותפים של שני המוסדות.

rnrn

אנשי הסגל של המחלקה נבחרו להרצות בפתיחת המושב לננו-טכנולוגיה. הנושא שהוצג הוא פרי המחקר במסגרת היוזמה הדו-לאומית של ישראל-גרמניה לננו-טכנולוגיה, וכלל את שילוב ננו-חלקיקים, שהומצאו ע"י פרופ' רשף טנא ממכון וייצמן, להדפסות תלת-ממד ודבקים.

rn", #, #, "

בסיום הכנס הוענק לפרופ' שמואל קניג תעודת עמית (Fellow) של אגודת ה-PPS לשנת 2022 על הישגיו הייחודיים במדע ופיתוחים טכנולוגיים בעיבוד פולימרים.

rnrn

את ההכרה קיבל פרופ' קניג בכנס שנערך ב-2022 ביפן, אך עקב המגבלות של ממשלת יפן, לא ניתן היה לקיים את טקס הענקת התעודה, שנערך השנה.

rn"'

בודק...