המאמר המצטיין של ד"ר גבריאלה דורפמן-פרומן

כנסים

ד"ר גבריאלה דורפמן-פרומן, ראש המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, זכתה בפרס המאמר המצטיין בכנס היוקרתי EDUNINE2024

ברכות חמות לד"ר גבריאלה דורפמן-פרומן, ראש המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, שזכתה בפרס המאמר המצטיין בכנס היוקרתי IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE2024) של ארגון IEEE.

המאמר שכתבה ד"ר דורפמן-פרומן, Academy's Role in Fostering Lifelong Learning and Self-Development in a Knowledge-Based Society, מתמקד בלמידה לאורך החיים ופיתוח עצמי בחברה מבוססת ידע, תוך הדגשת תפקידה של האקדמיה בקידום ערכים אלו בקרב סטודנטים. הוא מדגיש את המעבר מזמן שבו הערך המקצועי נקבע בעיקר על ידי השכלה והכשרה ראשונית, לעידן הנוכחי שבו למידה מתמשכת ופיתוח עצמי הם חיוניים לשמירה על מומחיות, התקדמות ורלוונטיות בקריירה.

נקודות מפתח מהמאמר כוללות:

  • הצורך בלמידה לכל החיים בתגובה לאתגרים שמציבים מהפכות טכנולוגיות, כלכליות וחברתיות לשמירה על רלוונטיות מקצועית.
  • תפקידו המהותי של הידע בשמירה על תחרותיות כלכלית ותעסוקה אישית בחברה מבוססת ידע.
  • צורות החינוך המגוונות התורמות לצמיחה מקצועית.
  • אסטרטגיות שמוסדות אקדמיים יכולים לנקוט כדי לקדם למידה לאורך החיים, כגון שילוב חשיבה ביקורתית ופתרון בעיות בתוכניות הלימודים, מתן חוויות מעשית ושימוש בפלטפורמות למידה מגוונות.
  • התפקיד הטרנספורמטיבי הפוטנציאלי של אימון והנחייה אישית בהשכלה גבוהה לתמיכה בהכוונה מתמשכת וצמיחה אישית.

כנס EDUNINE, מהחשובים בעולם בתחומו, הוא ועידה בינלאומית ייחודית וחדשנית לחילופי ידע, המהווה נקודת מפגש לאנשי אקדמיה, מומחים, חוקרים וסטודנטים בתחומי החינוך בהנדסה, טכנולוגיה, מחשוב ונושאים קשורים.

מטרת ועידת EDUNINE2024 היא להפגיש חוקרים, אנשי חינוך ואנשי מקצוע מרחבי העולם כדי לדון בהתקדמות בתחומים כמו הנדסה, מחשוב וחינוך, וטכנולוגיות הדרכה. היא מספקת פלטפורמה בינתחומית מובילה לאקדמאים וחוקרים כדי להציג ולדון בטרנדים ודאגות העדכניים ביותר, כמו גם באתגרים מעשיים בפיתוח ויישום שיטות הוראה וטכנולוגיות הדרכה חדשניות לחינוך הנדסי איכותי העונה על הצרכים המשתנים של העולם.

מנהלי הכנס, אשר התקיים השנה בבגואטמלה, הביעו את תמיכתם והזדהותם עם ישראל בימי המלחמה ואיחלו לסיומה בהקדם האפשרי.

בודק...