בחזרה לעתיד (השנקרי): מרצים ממחלקות העיצוב, האמנות וההנדסה השתתפו בסדנה בינלאומית למנהיגות יצירתית

חדשות ואירועים

בחזרה לעתיד (השנקרי): מרצים ממחלקות העיצוב, האמנות וההנדסה השתתפו בסדנה בינלאומית למנהיגות יצירתית

העתיד נראה מצוין, העתיד נראה שנקר: נבחרת מרצים ממחלקות העיצוב, האמנות וההנדסה השתתפו בסדנה בינלאומית למנהיגות יצירתית, שהוביל המרכז לחדשנות ACT Shenkar. בהנחיית צוות מומחים מבית-הספר ההולנדי ליזמות וחדשנות THNK, הם בחנו כיוונים ורעיונות לפיתוח ולצמיחה של המכללה, בדגש על יזמות, חדשנות ויצירתיות.

במשך 3 ימים גדושי פעילויות, נשאו המשתתפים את עיניהם ומחשבותיהם לשנקר העתידית, תוך התייחסות לפעילותה הנוכחית ולחזון המניע אותה. בסדרת מפגשים חוצי דיסציפלינות ותפיסות עולם, הם התבוננו פנימה והחוצה, שאלו שאלות, זיהו הזדמנויות וגיבשו הצעות לפרויקטים משותפים ולתכניות חדשניות.

"האתגר שעומד בפנינו הוא לשמר ולקדם את הידע והרעיונות שצברנו בימים האחרונים", אמרה נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר, בתום הסדנה: "זאת השליחות שהצבנו לעצמנו ותפקידנו לשאת הלאה את הבשורה". 

במסגרת הסדנה, התבקשו המרצים לדמיין את דמות "מנהיג/ת העתיד" של שנקר ולערוך עמו היכרות קרובה ומעמיקה. לאחר שזיהו את ה"לקוח" שלהם, יצאו לפגוש אותו בשטח: בבתי-ספר יסודיים ותיכוניים, במרחבי עבודה יצירתיים, בבתי מלאכה וברחבי המכללה. כל אחד מהם חזר עם תובנות, מחשבות ורעיונות, לאורם התפתח שיח ער ופורה על הרוח השנקרית ועל מגוון הכיוונים אליהם הם רוצים לראות אותה נושבת.

הסדנה הותירה את המשתתפים מלאי התלהבות ורוח יצירה והצמיחה יוזמות מרתקות וקשרים חוצי תחומים ומחלקות. "עשינו צעד ראשון ומשמעותי שסופו אינו ידוע", אמרה להם פרופ' תמיר והוסיפה כי "מחכה לנו תהליך ארוך ורצוף קשיים ומכשולים, אך אני בטוחה שיחד נוכל להשיג הצלחה משותפת". 

בודק...