בוגרי ובוגרות תוכנית קרן מנדל-ישראל הגיעו לסדנה ייחודית בשנקר בנושא בינה מלאכותית

חדשות ואירועים

בוגרי ובוגרות תוכנית קרן מנדל-ישראל הגיעו לסדנה ייחודית בשנקר בנושא בינה מלאכותית

שמחנו מאד לארח אתמול את הבוגרות והבוגרים של התוכניות השונות בקרן מנדל-ישראל.

יותר מ-30 נשים וגברים הגיעו לשנקר מכל הארץ כדי להשתתף בסדנה ייחודית בשם ״my first AI״, שכללה סקירה היסטורית מרתקת על התחום והתנסות מעשית במחוללי טקסטים ודימויים של כלי AI שונים, עם מרצי שנקר.

הידע שקבלו בסדנה הוא הבסיס לתהליכי חשיבה ופיתוח ההתמודדות של מנהיגות בחברה, חינוך ותרבות עם ההשפעות הרחבות של בינה מלאכותית על החברה.

פרופ' שיזף רפאלי, נשיא שנקר, מסר: "שנקר ממוקדת בהתפתחויות של כלי בינה מלאכותית והשפעותיהם על הנדסה ועיצוב. חידושי ה-AI מקרינים על היצירה, על הלמידה, על שוק העבודה, ועל השאלות האתיות והמוסריות. בקורסים שלנו, בלימודים האקדמיים וגם בלימודי חוץ, אנחנו שמים דגש על הנושא הדינמי הזה."

מצפים להמשך עבודה משותפת ומפרה עם יחידת הבוגרות והבוגרים של הקרן.

פרופ' שיזף רפאלי

קרן מנדל-ישראל החלה לפעול בשנת 1991. שר החינוך דאז פנה למורטון מנדל והציב לפניו אתגר: להכשיר אנשי מקצוע איכותיים כדי לאייש עמדות מפתח במשרד החינוך. כך נוסד מכון מנדל למנהיגות בירושלים.

פעילותה של קרן מנדל ברחבי ישראל כוללת גם את מרכז מנדל למנהיגות בנגב, שהוקם ב-2004 במטרה לשפר את איכות החיים של תושבי הנגב באמצעות פיתוח מנהיגות חברתית, חינוכית ותרבותית, ואת מרכז מנדל למנהיגות בצפון (2013) שמתקיימות בו תוכניות להכשרת מנהיגים בצפון הארץ ומטרתו לתרום לפיתוח ולשגשוג של אזור הצפון.

יחידת בוגרות ובוגרי מנדל מקיימת קשר מקצועי מתמשך עם יותר מ-2000 בוגרי תוכניות מנדל, במטרה להעצים את השפעתם המיטיבה על החינוך והחברה בישראל באמצעות קיום מגוון של תהליכי למידה ויצירת חיבורים ושיתופי פעולה מקצועיים ביניהם. 

צילום: אריאל מדינה

בודק...