בוגרי התואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים הציגו משחק בפסטיבל Videojogos 2023

בוגרים

בוגרי התואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים הציגו משחק בפסטיבל Videojogos 2023

ברכות לגדי יער, כינרת אינוך ושגיא לוי שהציגו את פרויקט הגמר שלהם Echoes בפסטיבל המשחקים Videojogos 2023 המתקיים כל שנה בעיירה הציורית אביירו בצפון פורטוגל. 

המשחק Echoes פותח כחצי שנה לפני ה-7.10 ובאופן מצמרר הצליח לחזות תחושות, סאונד וכמה מהאימג'ים שיהפכו לסמלה של המלחמה. השחקן נע במחוזות שונים אשר נושאים פרגמנטים מוכרים יותר ומוכרים פחות מהסביבה הישראלית בה אנחנו גדלנו, בה אנחנו חיים. לשחקן ניתנת הבחירה לבחור כיצד לקדם את הסיפור העלילתי דרך מעקב אחר סאונד או מוזיקה, מה שמאפשר לו להתנתק מהמראות הוויזואלים של המשחק ולחוות את העולם מחוץ להקשרו הוויזואלי.

טריילר המשחק

המשחק, שפותח כחלק מפרויקט הגמר בתואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים, בהנחייתם של ד"ר ורד פנואלי וד"ר רנארד גלוזמן, חוקר יחסי סאונד וסיפור במשחקים על רקע עלילה פוסט אפוקליפטית בישראל השסועה, וזכה לשבחים על ביצוע עדין ורגיש של נושא כה מורכב. במיוחד בימים אלו.

Echoes נוצר מתוך אסופה של התחושות שלנו, היוצרים, לאיזה כיוון ישראל הולכת, מה אנחנו זוכרים או איך אנחנו רוצים לזכור את ישראל שלנו, מה אנחנו חוששים שיקרה לנו, האנשים האינדיבידואלים שחיים בתוכה, ולנסות להבין מה העתיד של המקום הזה לו אנחנו קוראים בית" אומר גדי יער.

בודק...