בוגרות המחלקה לעיצוב טקסטיל כובשות את חודש הטקסטיל בניו יורק

חדשות ואירועים

בוגרות המחלקה לעיצוב טקסטיל כובשות את חודש הטקסטיל בניו יורק

'"

בוגרות המחלקה לעיצוב טקסטיל מגיעות לפסגות חדשות ותופסות מקום מרכזי בחודש הטקסטיל המפורסם בניו יורק (NYTM). חודש הטקסטיל הוקם ומופק על ידי לי אדלקורט, חזאית הטרנדים ודיקן ללימודים היברידים ב- Parsons School of Design . הוא מתרחש השנה בפעם השלישית בחודש ספטמבר ונועד לחגוג יצירתיות בטקסטיל ולקדם מודעות לתחום הדינאמי. מוזיאונים, גלריות, חנויות, סטודנטים והקהל הרחב מתקבצים כולם לסמן את הפסטיבל, הנחגג ברחבי העיר.

rnrn

תחרות Dorothy Waxman  היוקרתית הציגה מספר רב של בוגרי ובוגרות המחלקה ואף סטודנטים שעוד לא סיימו. הבוגרות שירה סיני ונופית שמש אף זכו לציון לשבח מהשופטים על פרויקט הגמר שלהן, השואב השראה קונספטואלית ומעשית מערפל. אוריה גואטה ודור פיצ'ון, סטודנטים שנה ג' במחלקות לעיצוב טקסטיל ואופנה, העפילו גם לגמר עם פרויקט משותף במסגרת קורס שיתוף פעולה של שתי המחלקות והוצגו בניו יורק ביחד עם שאר הפיינליסטים בתחרות.

rnrn

פרויקט הגמר של שירה סיני ונופית שמש (צילום: אחיקם בן יוסף)

rnrn

ארבל הולצמן, בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל, זכתה גם היא להיכלל בגמר התחרות ואף להשתתף בשבוע הייחודי Fashion Tech week NY המתרחש במהלך החודש. "החוויה היא עצומה ולא ניתן לתאר את ההרגשה הזאת במילים, אבל אם אנסה בכל זאת, היה מרגש, מעשיר, מעניין וכמובן כיף וכבוד גדול". סיפרה הולצמן על החוויה של להציג את פרויקט הגמר שלה אשר עוסק בפיתוח חדשני של בד, המתאים את עצמו בתהליך אשפרה, לצורות ומידות גוף שונות בהשראת מכנסי ג'ינס של חברת ליוויס, דגם 501 STF. בנוסף לכך הופיעו 3 פרויקטי גמר של בוגרי המחלקה סיון עמוס, דנה פלד וערין חסן תחת הכותרת המחמיאה !TALENT.

rnrn

בראש העמוד: פרויקט הגמר של דנה פלד

rn", #, #'

בודק...