יוסי מאירי

מהנדס תאורה ויוצר קולנוע, מומחה בתאורה יישומית ומלמד קורס מעבדה מתקדמת באופטיקה ותאורה במחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה. 

מאירי הוא בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות מהחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב, בה השלים גם לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה. הוא מומחה בתחום התאורה היישומית ועוסק בתכנון וייעוץ תאורה – הן בתחום הדקורטיבי, הפונקציונלי – תוך יצירת שיטות הדמיה שונות, ופיתוח היבטים שונים של התייעלות אנרגטית.

במהלך השנים היה שותף בבימוי, הפקה, צילום ועריכה של 10 סרטים עלילתיים קצרים שהשתתפו בעשרות פסטיבלי קולנוע מובילים ברחבי העולם, בהם: פסטיבל קאן (2006), לוקרנו (2007), מוסקבה (2007), מינכן (2005), מונטריאול (2010) ונאשוויל (2013).

בשנת 2011 זכה מאירי בפרס הצילום והתאורה בפסטיבל הקולנוע האירופי העצמאי על הסרט "לבן", שגם היה שותף בהפקתו. הדרמה הקצרה "יום נפלא" (שביים בשיתוף אריאל וייסברוד) – בכיכובם של כלת פרס ישראל ליא קניג ודביר בנדק – הוקרנה בלמעלה מ-65 פסטיבלים ברחבי העולם, זכתה ב-5 פרסים בינלאומיים (בהם: "הסרט הטוב ביותר", "הקומדיה הרומנטית הטובה ביותר" ו"התסריט הטוב ביותר") ושודרה בערוץ 1 ובערוץ 10 בשעות צפיית השיאה. 

בימים אלו עורך מאירי את הסרט העלילתי באורך מלא "המועדון לספרות יפה של הגב' ינקלובה" (בבימוי גלעד אמיליו שנקר), אותו צילם ואף היה שותף לכתיבת התסריט. 

בודק...