שנקר, המכללה להנדסה אורט בראודה, המכללה להנדסה עזריאלי ירושלים ואוניברסיטת בן גוריון הן המנצחות בתחרות הלאומית לפרוייקטי גמר בהנדסת תעשיה וניהול מיסודה של קרן עירא

חדשות ואירועים

שנקר, המכללה להנדסה אורט בראודה, המכללה להנדסה עזריאלי ירושלים ואוניברסיטת בן גוריון הן המנצחות בתחרות הלאומית לפרוייקטי גמר בהנדסת תעשיה וניהול מיסודה של קרן עירא

במסגרת הכינוס הלאומי ה-23 להנדסת תעשיה וניהול, בניהולו של ד"ר אדיר אבן מאוניברסיטת בן גוריון, שנערך בסימן 100 שנים להתאגדות המהנדסים והאדריכלים בארץ ישראל, התקיימה התחרות הלאומית לפרוייקטי גמר בהנדסת תעשיה וניהול לתואר ראשון ושני. תחרות זו היא מיסודה של קרן עירא לעסקים טכנולוגיה וחברה.

פרופ' אהוד מניפז, דיקן בית הספר להנדסת תעשייה וניהול בשנקר, יו"ר הכינוס יו"ר חבר הנאמנים של לשכת המהנדסים והאדריכלים, יזם, זו השנה השנייה, את התחרות, שנערכה במסגרת הכינוס.

הפרויקטים הוצגו על ידי צוותי סטודנטים בפני משתתפי הכינוס ובפני פנל שופטים מבכירי התעשייה והאקדמיה בתחום ונבחנו על פי קריטריונים שנקבעו על ידי פנל השופטים. פנל השופטים כלל את מירית זימן ואלכס גורביץ, חברי הנהלת איגוד מהנדסי תעשיה וניהול בלשכת המהנדסים והאדריכלים. הפרויקטים עסקו בנושאים עדכניים לתעשייה ולכלכלה בישראל תוך שימוש בפרדיגמות, שיטות ומודלים בחזית הידע של תחום הנדסת תעשיה וניהול.

פרופ' אהוד מניפז

פרופ' אהוד מניפז

במקום ראשון זכה הפרויקט "אופטימיזציה של תכנון פעילות מחלקת המשלוחים תוך שילוב של סיכונים עסקיים ותרבותיים", של טל סברדלוב, המכללה האקדמית להנדסה בראודה, כרמיאל.

במקום שני זכו שני פרויקטים: פרויקט אחד בנושא "למידת מכונה,  AutoML – Optimum K Research" , של עמית סבן, מבית הספר להנדסת תעשיה וניהול, שנקר. הפרויקט הנוסף שזכה במקום שני הוא של רות אנדה וערן זלצר מעזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה בירושלים, בנושא "מחקר התנהגות באמצעות מערכת לניתוח תזוזות ומיקום במרחב".

גם במקום השלישי זכו שני פרויקטים. פרויקט אחד של הסטודנטית אורן יעקב מעזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה בירושלים, בנושא "פיתוח דשבורדים עבור נבחרות השייט האולימפיות בישראל". הפרויקט שני, של סער וייס מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, עסק בנושא "השפעת הליצן הרפואי הרובוטי על ילדים מאושפזים".

יו"ר הכינוס, פרופ' אהוד מניפז, ציין כי פרוייקטי הגמר בתואר ראשון ושני הם בליבת הקשר בין אקדמיה ותעשיה ומהווים כר נרחב להתנסות אקדמית מוטית פרויקטים ותרומה, ראשונית ככל שתהיה, לכלכלת המדינה ולתחרותיות לאומית ובינלאומית.

תחרות הפרויקטים הייתה מוצלחת מאוד, הפרויקטים שהוצגו היו איכותיים ומרשימים, ולמשתתפי הכינוס ולסטודנטים זה היה אירוע חווייתי ומכונן.

צילום: אליס מנדל

בודק...