פסיכוטכנולוגיה - הקשר בין בני אדם, פסיכולוגיה וטכנולוגיה

חדשות ואירועים

פסיכוטכנולוגיה – הקשר בין בני אדם, פסיכולוגיה וטכנולוגיה

'"

אתם מוזמנים למיטאפ מרתק של שתי הרצאות במסגרת שיתוף הפעולה בין מרכז הפיתוח AT&T ישראל, שנקר ו-Wize. נדבר על הטיות קוגניטיביות, הקשר לחווית משתמש והחיבור בין העולם הפיזי והעולם הדיגיטלי.

rnrn

rnrn

rnהרצאה 1: הפסיכולוגיה שמאחורי הטכנולוגיה: 10 הטיות קוגניטיביות שכל בעל עסק צריך להכיר – אנה בלום
rn
rnאילו הטיות קוגניטיביות קיימות ברחבי הרשת? כיצד ניתן לזהות אותן? ואיך כל זה קשור לחוויית משתמש?
rnהטיה קוגניטיבית היא דפוס או נטייה שיטתית של בני אדם לטעויות בתפיסה, בזיכרון, בחשיבה או בשיפוט. עם התפתחות הטכנולוגיה והאפשרות שלנו לצרוך מידע ולרכוש מוצרים ושירותים דרך רשת האינטרנט, עולה השאלה איך ניתן לזהות את אותן הטיות ומה יש לנו לעשות איתן.
rnבמהלך ההרצאה, אנה תשתף ב-10 הטיות קוגניטיביות משמעותיות שיעזרו לכם לשפר את המוצרים שלכם ולהבין כיצד ההטיות הללו משפיעות עלינו כמשתמשים ובעלי עסקים.
rn
rnעל המרצה:
rnאנה בלום היא UX Lead במרכז הפיתוח AT&T ישראל. אנה אחראית על תכנון הנכסים הדיגיטליים של לקוחות AT&T העולמית. לאנה ניסיון של למעלה מעשר שנים בתפקידים מגוונים בתחום המקצועי והניהולי כאחד. לפני AT&T, עבדה אנה במספר סוכנויות דיגיטליות, ניהלה צוות של 10 UXers ויצרה קונספטים ועיצובים לעשרות פתרונות חדשניים ואסטרטגיים.

rn 

rn", #, #, "

הרצאה 2: לעצב אינטראקציה מחוץ למסך: כיצד נחבר בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי? – מיכל רינות
rn
rn80% ממשתמשי הסמארטפון בודקים אותו תוך 15 דקות מרגע ההתעוררות! התמסרנו למסכים, אבל הגוף שלנוו קצת נזנח במפגש עם טכנולוגיה! בשביל אינטראצקיה עם הסמארטפון והלפטופ מספיקות שתי אצבעות, עין אחת ואוזן קטנה.
rnהאם היכולות של הידיים, הגוף והחושים שלנו הולכות לאיבוד? אילו אלטרנטיבות קיימות למפגש שלנו עם טכנולוגיה?
rnבמהלך ההרצאה נכיר פרויקטים ניסיוניים מרתקים שמפותחים במעבדות מחקר בעולם, וגם כאלה שמפותחים במרכז לעיצוב וטכנולוגיה בשנקר, נתוודע למוטיבציות הקונספטואליות והאסתטיות שמאחורי הפרויקטים, ונחשוב יחד על העתיד של המפגש בין האדם לטכנולוגיות התקשורת והמידע
rn
rnעל המרצה:
rnמיכל רינות היא מעצבת וחוקרת אינטראקציה ומחלוצות התחום של חווית משתמש בארץ.
rnהיא חברת סגל בכירה בפקולטה לעיצוב במכללת שנקר, והקימה ועומדת בראש המרכז לעיצוב וטכנולוגיה על שם כדר בשנקר, מרכז מחקר ולמידה רב-תחומי ייחודי בעיצוב אינטראקציה – המפגש בין אנשים לטכנולוגיה.
rnעבודותיה שמציעות אינטראקציות חדשניות, הוצגו בכנסים ובתערוכות בינלאומיות, בין היתר במוזיאון Victoria&Albert בלונדון, ובכנס CHI – Computer Human Interaction.
rnבמקביל, מיכל משמשת כיועצת בנושאי עיצוב אינטראקציה למגוון חברות בתעשייה הישראלית.

rnrn

הערב המיוחד יתקיים ברביעי 19.2 בבר הדיזי פרישדון, דיזנגוף 121, תל אביב.
rnנטוורקינג ושמוזינג: 19:00
rnתחילת המיטאפ: 20:00

rn"'

בודק...