סיפור, כיסוי: טל סולומון-ורדי - סטודנט במחלקה לתקשורת חזותית - מספר על עיצוב האלבום של גלעד כהנא

חדשות ואירועים

סיפור, כיסוי: טל סולומון-ורדי – סטודנט במחלקה לתקשורת חזותית – מספר על עיצוב האלבום של גלעד כהנא

'"

את פרס הגיבור של הערב שלנו מקבל טל סולומון-ורדי, סטודנט במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר. אני לפעמים שואל את עצמי למה זה כמעט ולא קורה אף פעם. כאילו, אם יש אמן שאתה ממש אוהב ומעריך ומתחבר אליו, למה לא בעצם? זה נורא הגיוני כשחושבים על זה. אז הלילה אני מרים כוסית לתמימות ולכנות ולכל מי שעשה צעד אמיץ כי למה לא. חושב על רומנטיקה במקום על פוליטיקה, כזה.

rnrn

rn

"התחלנו בצורה די חצופה. כלומר חצופה שלי. סיימתי מכינת אילוסטרייטור רגע לפני שנקר והחלטתי לשלוח מייל לג'ירפות שאני רוצה לעבוד איתם. ככה", מספר טל סולומון-ורדי על הקשר שיצר על כהנא.

rn

rnrn

"כמה ימים לאחר שפניתי התקשר אליי גלעד כהנא והציע שנעשה נסיון. איירתי מחדש את "משוחח עם כסא" שחגג 15 שנה בסיבוב הופעות חגיגי למשהו מודרני יותר, וקטורי. האימאג' נכנס למודעות שליוו את הסיבוב, ואחרי כמה חודשים הוא הציע שנעבוד יחד על התקליט שלי. הסיפור הזה מבחינתי מזכיר את העטיפה של פונץ' שאילה טל עיצבה. היא היתה מעריצה שמאוד רצתה לעבוד איתם והציעה להם את העיצובים שלה, ואני מזדהה עם זה מאוד. הייתי נורא נורא צעיר, זה היה מפתיע מאוד, ומבחינתי אני גם מרגיש שזה חנך אותי למקצוע יותר מאשר הרבה דברים שאני לומד בשנקר".

rnrn

rnrn

בראש העמוד: פנים התקליט "אפריקה שלי", עם קו הרקיע התל אביבי (עיצוב: טל סלומון-ורדי)

rn", #, #'

בודק...