סטודנטים משנקר קיבלו מלגות לימודים בהיקף של כ-2.3 מיליון דולר!

חדשות ואירועים

סטודנטים משנקר קיבלו מלגות לימודים בהיקף של כ-2.3 מיליון דולר!

השבוע התקיים בשנקר טקס ייחודי ומצומצם, בשל משבר הקורנה, של תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) במהלכו העניקה מנהלת התכנית, אורנה פסח, לנשיא שנקר, פרופ׳ שיזף רפאלי, מגן הוקרה כחלק מהחגיגות לציון 18 שנים לפעילות התכנית.

ב-18 שנות פעילותה העניקה התכנית מלגות לכ-16,000 סטודנטים בהיקף של כ-185 מיליון דולר. תכנית המלגות !IMPACT של ארגון FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. עד כה העניקה התכנית מלגות ל-174 סטודנטים משנקר בהיקף כולל של כ-2.3 מיליון דולר.

נשיא שנקר, פרופ' שיזף רפאלי: "התרומה של FIDF וקרן אימפקט לסטודנטים שלנו מחממת את הלב וחשובה מאין כמוה.  המכללה והסטודנטים אסירי תודה על הנדיבות, שמחים על הקשר שנוצר בין התורמים לסטודנטים, וגאים בהישגי הבוגרים שלימודיהם התאפשרו הודות לתרומה."

אורנה פסח, מנהלת תכנית !IMPACT של ארגוןFIDF  הוסיפה: "כל אחד ואחת מהמלגאים שלנו בחר לבצע שירות קרבי משמעותי ולתרום לביטחון מדינת ישראל, למרות המצב הכלכלי המאתגר בבית. מלגת IMPACT! היא הדרך שלנו להצדיע להם, להוקיר להם תודה ולסייע בבניית עתידם. אני רוצה להודות לפרופ' רפאלי ולכל שנקר על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל ומפגש מרגש. אני בטוחה כי יחד נוכל להמשיך ולהגשים חלומות לעוד לוחמים רבים בעתיד".

בודק...