סטודנטים מהמחלקה להנדסת תעשייה וניהול פיתחו והובילו קורס לתלמידי חט"ב שהוקדש לתכנות ועיצוב בסביבה אינטרקטיבית

חדשות ואירועים

סטודנטים מהמחלקה להנדסת תעשייה וניהול פיתחו והובילו קורס לתלמידי חט"ב שהוקדש לתכנות ועיצוב בסביבה אינטרקטיבית

'"

מתכנתים עם דור העתיד: סטודנטים וסטודנטיות מהמחלקה להנדסת תעשייה וניהול פיתחו והובילו קורס לתכנות ועיצוב בסביבה אינטרקטיבית, אותו העבירו לתלמידי חטיבת הביניים של בית-הספר "רמז" בפרדס-כץ. במסגרת הפעילות החברתית והקהילתית של שנקר, בשיתוף עמותת "תובנות בחינוך", הם לימדו בהתנדבות את התלמידים הצעירים את יסודות התכנות, בדגש על חדשנות ויצירתיות. 

rnrn

"עולם הטכנולוגיה של ימינו מעודד שונוּת וביצוע פרויקטים בצוותים רב-תחומיים, המשלבים היבטים טכנולוגיים, עיצוביים ותרבותיים, במטרה לעודד חדשנות ויצירתיות בשוק רווי ותחרותי", מספר ד"ר אלעד הריסון, ראש המחלקה להנדסת תעשייה וניהול. לדבריו, הקורס שיזמו הסטודנטים נולד מתוך הבנה כי תכנות הוא מקצוע שיש ללמוד מגיל צעיר, כמו גם הכרה בצורך להשתמש בכלים שהוא מציע לטובת שילוב טכנולוגיות חדשות במערכת החינוך ולפיתוח יכולות למידה עצמאית של תלמידים. 

rnrn

במהלך הסמסטר ליוו הסטודנטים את התלמידים הנלהבים, שזכו להכיר מקרוב את זירת ההייטק והתנסו בתכנות ובלמידה בסביבה וירטואלית. בסיומו של הקורס, הוצגו פירותיו בפני מנהלת בית-הספר, ששיבחה את הצוות על תרומתו הרבה לתלמידים, שזכו להעשרה ייחודית. הפרויקט יוצא הדופן נבחר להשתתף בכנס "יצירתיות בהוראה", שיתקיים בחודש יולי במכללת אורנים, שם יוצגו העקרונות שהנחו את בנייתו והעברתו. 

rn", #, #'

בודק...